درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 1 بهمن 1400 - 10:01   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم

  بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها
  فناوری
  تحول دیجیتال
  دیجیتال
  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا
  4 نکته روابط‌عمومی برای استفاده در تجارت خود
  برنامه ریزی در روابط عمومی
  خردگرایی ارتباطی
  برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های یزد
  پول درآوردن از کلیک؛ نگاهی به اقتصاد بازار تولید محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46237صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 12 بهمن 1399 - 10:00
پروفسور دین کراکبرگ، APRT، استاد PRSA در دانشگاه کالورینای شمالی، شارلوت آمریکا
مسئولیت جامعه حرفه‌ای روابط‌عمومی در مقابله با همه‌گیری کووید-19
فعالان روابط‌عمومی برای حفظ و ارتقای اعتماد و اطمینان پیدا کردن نسبت به‌وجود اعتماد می‌بایستی نه فقط به‌صورت استراتژیک و راهبردی بلکه به شکلی فرااستراتژیک فکر کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هدف نهایی و غایی روابط‌عمومی عبارت است از حفاظت از مردم در برابر کووید-19 با رعایت اصل اعتماد و این اعتماد مفهومی است که فقط زمانی می‌تواند به‌وجود آید که بر پایه اعتبار و صحت شکل گرفته باشد و اعتبار و صحت هم بر ستون شفافیت استوار شده است.


والنتین و من هم بر این اعتقادیم که فعالان روابط‌عمومی می‌بایستی کانون اعتمادسازی برای سازمان‌ها باشد چه این سازمان‌ها دولت‌ها باشند، (27:30)چه سازمان‌های جامعه مدنی و چه شرکت‌ها. با این حال، باید بر این موضوع تاکید کرد و هشدار داد که اعتماد تنها در صورتی به‌وجود می‌آید که تداوم داشته باشد و حفظ شود به‌طوری که اعتماد به یک سازمان زمانی ایجاد می‌شود عمل و رفتار آن سازمان به‌شکل معقولی قابل پیش‌بینی و مورد انتظار باشد و بر مبنای رفتار و ارتباطات گذشته آن سازمان یا عامل شکل گرفته باشد. متقابلا در صورت خیانت هیچ اعتمادی نمی‌تواند وجود داشته باشد.


باز هم والنتین و من چنین نتیجه‌گیری کرده‌ایم که فعالان روابط‌عمومی برای حفظ و ارتقای اعتماد و اطمینان پیدا کردن نسبت به‌وجود اعتماد می‌بایستی نه فقط به‌صورت استراتژیک و راهبردی بلکه به شکلی فرااستراتژیک فکر کنند.


در اینجا فرااستراتژیک یعنی اینکه هدف نهایی و غایی فعالان روابط‌عمومی باید یک چیز باشد و آن ایجاد اعتماد است که شرط لازم و در واقع مهم‌ترین چیز در روابط سازمان‌ها با عموم مردم و کلیت جامعه محسوب می‌شود. خوب می‌رسیم به اینکه فعالان حوزه روابط‌عمومی چه باید انجام دهند؟ اول از همه اینکه اگرچه خیلی سخت به نظر می‌رسد اما همه شما باید در مورد کووید-19 و انشعاب‌ها و گوناگونی‌های آن آگاه باشید و دانش‌تان را نسبت به این ویروس افزایش دهید(28:30) و این کار را به‌خاطر دانش‌تان، به‌خاطر کشورتان و به‌خاطر جهان انجام دهید و هر روز سعی کنید تا چیزهای بیشتری در مورد این همه‌گیری یباموزید و بدانید.

 

علاوه بر این سعی کنید تا به دانش‌تان مشاوره های لازم را بدهید تا بتوانند تصمیمات درستی را در قبال همه‌گیری و برای مقابله درست با آن اتخاذ کنند و در نتیجه بتوانند راه حل های مناسبی را برای حل مشکل کووید-19 بیابند. درضمن بکوشید تا وارد فعالیت‌های داوطلبانه شوید و با سازمان‌هایی که به طور مستقیم در حال مبارزه با همه‌گیری هستند همکاری کنید(29:00) و به یاد داشته باشید که این همه‌گیری یک مساله و معضل جهانی است و همه ما در قبال مبارزه با این مساله دینفع و مسئول هستیم و وظیفه همه ماست که به‌صورت داوطلبانه به مقابله با این ویروس برخیزیم.


همچنین به نسل‌های آینده فکر کنید و تهدید بزرگ و آینده بزرگ را در نظر داشته باشید و بدانید که این مشکل مساله همه ماست و همه ما باید شفاف باشیم و به‌شدت فعال. (29:30) و من امیدوارم که فعالان حوزه روابط‌عمومی در آینده‌ای نزدیک بتوانند نقش‌شان را در زمینه کمک به جامعه برای حل این مساله یعنی همه‌گیری کووید-19 به‌خوبی ایفا کنند.


به هر حال از شما متشکرم و (29:47) در اینجا شما می توانید اطلاعاتی راجع به من شامل اسم من و سوابق من و کتاب‌هایم و مقالات و سایر آثارم را مشاهده کنید و در اینجا هم (30:00) یک سری منابع به شما معرفی شده است. به هر حال امیدوارم آنچه در اینجا گفته شد، پیامی روشن باشد برای فعالان روابط‌عمومی و برقرارکنندگان ارتباطات در سرتاسر جهان و در کشورها و مناطق مختلف و در تمام سازمان‌ها در اقصی نقاط جهان و یادآوری اینکه همه ما با یک مشکل و معضل واحد روبرو هستیم و من در اینجا تلاش کردم تا خیلی مختصر و مفید یک سری موارد و مبانی را با شما در میان بگذارم و یک سری واقعیت‌ها را به یاد شما بیندازم. باز هم از شما به‌خاطر گوش کردن به من تشکر می‌کنم.(30:40)
 

 

در ادامه شما را در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ملاقات خواهیم کرد...

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه ریزی در روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  پول درآوردن از کلیک؛ نگاهی به اقتصاد بازار تولید محتوا


  3 روند روابط‌عمومی قابل انتظار در سال 2022


  ۳جی در پایان راه؛ فقدان نسل سوم اینترنت همراه چه تاثیری بر زندگی ما می‌گذارد؟


  4 روند مهم بازاریابی دیجیتال برای خرده‌فروشان در سال 2022


  ارایه مقاله «سواد روابط‌عمومی و استراتژی مدیریت شایعه» در نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی


  بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم


  روابط‌عمومی و فضای مجازی


  شهردار شهرکرد: روابط عمومی‌ جهادگر آتش ‌به اختیار است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود