درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 14:12   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46178صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 6 بهمن 1399 - 01:07
بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران
تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.

 

شش رویکرد مطرح‌شده توسط تیموتی کومبز عبارت‌اند از:

(1) تمامی محتواهای پیشین خود در حوزه‎ روابط‎‌ رسانه‌‎ای را در وب‎سایت‌تان قرار دهید؛

(2) سعی کنید از ماهیت تعاملی اینترنت برای ساخت محتوای وب‌سایت‎‌تان بهره بگیرید؛

(3) در هنگام توزیع فراخوان برای ارجاع محصول، اطلاعات دقیق و صریح را در وب‌سایت منتشر کنید؛

(4) روایت خود از بحران را در وب‎سایت منتشر کنید و نقل‌قول مدیران را در آن بگنجانید؛

(5) در زمان لازم، صفحات اینترنتی متفاوتی را برای ذی‎نفعان گوناگون‌تان بسازید که متناسب با نیازهای خودشان اصلاح شده‌‎اند؛

 (6) با آژانس‌‎های دولتی همکاری کنید و به وب‎سایت‌شان لینک بدهید.

 

منبع: کتاب مجموعه مقالات مدیریت روابط‌عمومی در عصر کرونا، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، 1399


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود