درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 09:07   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصابت گلوله به صورت یک فیلمبردار تلویزیونی در شیلی
  مزایای برندسازی مجدد
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46178صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 6 بهمن 1399 - 01:07
بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران
تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.

 

شش رویکرد مطرح‌شده توسط تیموتی کومبز عبارت‌اند از:

(1) تمامی محتواهای پیشین خود در حوزه‎ روابط‎‌ رسانه‌‎ای را در وب‎سایت‌تان قرار دهید؛

(2) سعی کنید از ماهیت تعاملی اینترنت برای ساخت محتوای وب‌سایت‎‌تان بهره بگیرید؛

(3) در هنگام توزیع فراخوان برای ارجاع محصول، اطلاعات دقیق و صریح را در وب‌سایت منتشر کنید؛

(4) روایت خود از بحران را در وب‎سایت منتشر کنید و نقل‌قول مدیران را در آن بگنجانید؛

(5) در زمان لازم، صفحات اینترنتی متفاوتی را برای ذی‎نفعان گوناگون‌تان بسازید که متناسب با نیازهای خودشان اصلاح شده‌‎اند؛

 (6) با آژانس‌‎های دولتی همکاری کنید و به وب‎سایت‌شان لینک بدهید.

 

منبع: کتاب مجموعه مقالات مدیریت روابط‌عمومی در عصر کرونا، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، 1399


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


  عشق یعنی کاهش رنج بشر


  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات