
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهرهگیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح میکند و خواهان بهرهبرداری بیشتر سازمانها از اینترنت و علیالخصوص وبسایتهای مختص بحران است.
شش رویکرد مطرحشده توسط تیموتی کومبز عبارتاند از:
(1) تمامی محتواهای پیشین خود در حوزه روابط رسانهای را در وبسایتتان قرار دهید؛
(2) سعی کنید از ماهیت تعاملی اینترنت برای ساخت محتوای وبسایتتان بهره بگیرید؛
(3) در هنگام توزیع فراخوان برای ارجاع محصول، اطلاعات دقیق و صریح را در وبسایت منتشر کنید؛
(4) روایت خود از بحران را در وبسایت منتشر کنید و نقلقول مدیران را در آن بگنجانید؛
(5) در زمان لازم، صفحات اینترنتی متفاوتی را برای ذینفعان گوناگونتان بسازید که متناسب با نیازهای خودشان اصلاح شدهاند؛
(6) با آژانسهای دولتی همکاری کنید و به وبسایتشان لینک بدهید.
منبع: کتاب مجموعه مقالات مدیریت روابطعمومی در عصر کرونا، انتشارات کارگزار روابطعمومی، 1399
|