درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46130صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 14:07
استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی برای دفاع از "ایلان ماسک"!
اکنون یک مدیر روابط‌عمومی می‌تواند از بار انتقادات یا حداقل نارضایتی مشتریان نسبت به پاسخگویی این شرکت بکاهد، ضمن اینکه بدون داشتن یک تیم روابط‌عمومی قوی، هر استخدام جدیدی در تسلا کار بسیار دشواری خواهد بود.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرده است که برای دفاع از هجمه‌های آنلاین به "ایلان ماسک" اقدام به استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی یا همان مدیر روابط‌عمومی می‌کند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا و به نقل از آی‌ای، طبق اعلامیه‌ای که به تازگی در صفحه مشاغل "تسلا" منتشر شده است، این شرکت به دنبال یک "متخصص پشتیبانی از مشتری" به صورت تمام وقت است که می‌تواند پاسخگوی سیل پیام‌های روانه شده به سوی مدیر عامل این شرکت باشد.
 
 این بدان معنی است که شرکت "تسلا" برجسته‌ترین شرکت تولید خودروهای برقی خودران در جهان قصد دارد شخصی را برای رسیدگی به پیام‌های مشتریان ناراضی استخدام کند، علاوه بر اینکه از مدیرعامل این شرکت یعنی "ایلان ماسک" در برابر انتقادات در شبکه‌های اجتماعی دفاع می‌کند.
 
 لازم به ذکر است که "ایلان ماسک" فعالیت زیادی در شبکه اجتماعی توییتر دارد که اغلب در مورد کارهای خود و گاهی در مورد مسائل دیگر توییت می‌کند که بحث برانگیز می‌شود و گاهی موجب واکنش شدید مردم و حتی مواخذه او نیز شده است.
 
 از زمانی که تسلا کل بخش روابط‌عمومی خود را در اکتبر سال ۲۰۲۰ تعطیل کرد، "ماسک" به تنهایی با رسانه‌ها مواجه شده است و روابط پرتنشی نیز با آنها داشته است. اما به هر حال "ماسک" تصمیم گرفته بود که از طریق حساب شخصی خود و به تنهایی با رسانه‌ها کنار بیاید.
 
 اینکه تسلا یا مدیرعامل آن از تعطیل کردن بخش روابط‌عمومی پشیمان شده باشند، بعید نیست، اما هیچ کس نمی‌تواند سختی کار مدیر روابط‌عمومی یا مدیر رسانه‌های اجتماعی را با توجه به شهرت و البته حواشی پیرامون تسلا و "ایلان ماسک" انکار کند.
 
 به نظر می‌رسد طی این مدت اخیر، فقدان بخش روابط‌عمومی در "تسلا" موجب سرخوردگی مشتریان شده است و آنها را به سوی حساب شخصی "ایلان ماسک" در توییتر هدایت کرده است.
 
 اکنون یک مدیر روابط‌عمومی می‌تواند از بار انتقادات یا حداقل نارضایتی مشتریان نسبت به پاسخگویی این شرکت بکاهد، ضمن اینکه بدون داشتن یک تیم روابط‌عمومی قوی، هر استخدام جدیدی در تسلا کار بسیار دشواری خواهد بود.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد