درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 20:58   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46063صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 25 دی 1399 - 11:45
توصیه های رسانه ای برای انتشار اخبار واکسن کرونا
اطلاع رسانی درباره فواید بالقوه واکسن کرونا برای آگاه‌سازی افرادی که از قبل قصد واکسیناسیون را دارند بسیار حیاتی است. با وجود اطلاعات غلط منتشر شده در دوران همه گیری، خوانندگان را از اهمیت واکسن ها آگاه کنید.
  

فقط چکیده مطالعه را گزارش نکنید


قبل از نوشتن یک مقاله و انتشار آن، متن کامل مطالعه یا گزارش علمی را بخوانید. یافته های موجود در خلاصه یک پژوهش ممکن است واقعاً نشان دهنده متن کامل آن مطالعه نباشند. مجلات پزشکی در بازبینی و انتشار گزارش های علمی سریع تر از زمان معمول عمل می کنند. بنابراین باید نگاهی منتقدانه به این مطالعات داشته باشید تا بتوانید یافته های آنها را دقیق گزارش کنید. محتوایتان را صرفا بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی گزارش نکنید.

پیشاپیش به داده‌ها اعتماد نکنید


آگاه باشید چه کسانی از مطلب منتشر شده نفع می برند و درباره روش جمع آوری داده ها تحقیق کنید. تا جایی که امکان دارد درخواست کنید داده های خام در اختیار شما قرار گیرد. در مطلب خودتان همیشه روش تحقیق را ذکر کنید.

از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید


یک گزارش خوب وقتی نوشته می شود که از یک منبع متخصص و آگاه استفاده کنید. هنگام اطلاع رسانی درباره یک کرونا یا مطالعه جدید ، برای ارزیابی کارشناسانه آخرین تحولات علمی، با مرکز رسانه‌های علمی کشور خود مشورت کنید.

منبع را بیان کنید


هنگام گزارش در مورد مطالعات علمی و واکسن ها، منبع اطلاعات را نام ببرید تا اعتبار محتوایتان را نشان و به خوانندگان اجازه دهید اطلاعات بیشتری در مورد آن موضوع را جست‌وجو کنند.

اصطلاحات را تعریف کنید


برخی واژه های علمی ممکن است مکرر در گزارش دهی درباره کرونا و واکسن ها استفاده شوند. توضیح اصطلاحات علمی در هر مقاله بسیار مهم است و اطلاعات خواننده را بیشتر می کند. همچنین می توانید اصطلاحات علمی را تبدیل به لینک کنید تا مخاطب با فشردن آن اصطلاح وارد صفحه فرهنگ لغت شود.

از زبان واضح برای مطلب تان استفاده کنید


بیشتر خوانندگان با زبان علمی آشنا نخواهند شد. برخی از اصطلاحات را می توان در مقاله تعریف کرد، اما سعی کنید از اصطلاحات ساده بهره ببرید تا خوانندگان در تمام سطوح مطلب را درک کنند.

مرحله انجام تحقیق را توضیح دهید


برخی تحقیقات ممکن است نتایجی هیجان انگیز را فقط بر اساس مجموعه مقدماتی از داده ها نشان دهند. بررسی کنید که آیا یک گزارش یا مطالعه بازبینی علمی شده است یا خیر. مطمئن شوید تحقیق در چه مرحله ای قرار دارد. مراحل اولیه تحقیقات، نباید با مقاله بررسی شده در یک مجله علمی یکسان فرض شود.

اعداد را گزارش دهید


در هر زمان ده ها واکسن در حال سپری کردن مراحل مختلف تولید هستند. هنگام گزارش دادن درباره واکسن تعداد افرادی که در آزمایش ها شرکت می کنند را بیان کنید و بنویسید چه مدت زمانی از تزریق واکسن می گذرد.

عوارض جانبی را فاش کنید


آزمایش های هیچ واکسنی در طول تاریخ، به سرعت واکسن‌های کرونا پیشرفت نکرده است. به اطلاع عموم مردم برسانید شرکت کنندگان در آزمایش واکسن دچار چه عوارضی شده اند. بیان عوارض جانبی احتمالی هر واکسن به مخاطبان کمک خواهد کرد.

از تصاویر مناسب استفاده کنید


انتخاب تصویر در مقالات مربوط به واکسن مهم است. واکسن چیز ترسناکی نیست، بنابراین از انتشار تصاویری مانند گریه نوزادان، بیماران مضطرب و سوزن های بزرگ خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید تصاویر منتشر شده طیف وسیعی از جامعه و خوانندگان را بازتاب می دد.

مزایای واکسن را به همه یادآوری کنید


اطلاع رسانی درباره فواید بالقوه واکسن کرونا برای آگاه‌سازی افرادی که از قبل قصد واکسیناسیون را دارند بسیار حیاتی است. با وجود اطلاعات غلط منتشر شده در دوران همه گیری، خوانندگان را از اهمیت واکسن ها آگاه کنید.


حقایق و ارقام مربوط به تاثیر واکسن در پایان دادن به بیماری های همه گیر در طول تاریخ را یادآوری کنید. با این روش با تردیدهای افرادی که نسبت به تاثیر واکسن شک دارند مقابله می‌کنید.

 

منبع: ARA













 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی


  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد


  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی