درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:27   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45938صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 15 دی 1399 - 08:45
5 مدل رفتار مصرف کننده که روابط حرفه ای باید در سال 2021 نسبت به آن آگاهی داشته باشد
5 مدل رفتار مصرف کننده که روابط حرفه ای باید در سال 2021 نسبت به آن آگاهی داشته باشد
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ویروس کرونای جدید همه چیز را برای کسب و کار و مشتریانش تغییر داده است.

 

در اینجا به مواردی اشاره شده که تا سال آینده هم با ما خواهد بود:
 

1. تأکید بیشتر بر سلامتی و ایمنی


مصرف کنندگان نه تنها محصولات بهداشتی مانند ضدعفونی کننده دست و تقویت کننده ایمنی بدن خریداری می کنند، بلکه سعی می کنند برندی را بخرند که خطرهای احتمالی را هم کاهش دهد.


گزارش اخیر Ernst & Young در رابطه با شاخص مصرف کننده نشان داده است که 26٪ از مصرف کنندگان در نظرسنجی ترجیح می دهند برندها و محصولاتی را بخرند که ایمنی بیشتری داشته باشد و خطرهای احتمالی را به حداقل برساند. پنجاه و هفت درصد می گویند در حال حاضر بیشتر به سلامت محصولاتی که می خرند توجه می کنند.


2. هزینه های مبتنی بر ارزش


کووید-19 و جنبش "جان سیاه‌پوستان مهم است" هزینه های مبتنی بر ارزش را در ایالات متحده افزایش داده اند، مصرف کنندگان نه تنها می خواهند کالاها و خدمات را به صورت محلی یا از مشاغل متعلق به سیاه پوستان خریداری کنند، بلکه می خواهند از برندهایی که مطابق با ارزش آنها هستند خرید کنند.


در همان نظرسنجی ارنست و یانگ مشخص شد که 59٪ از مصرف کنندگان در دراز مدت بیشتر خرید محلی دارند. علاوه بر این، اخیراً گزارش Suzy در رابطه با شاخص مصرف کننده نشان می دهد که 65٪ از مصرف کنندگان بیشتر از برندی استقبال می کنند که به مسائل اجتماعی مربوط به آنها اهمیت می دهد. تقریبا نیمی از شرکت کنندگان در حال تحقیق و خرید از مشاغل متعلق به سیاه پوستان هستند و بیش از نیمی از مصرف کنندگان تمایل دارند که از برندهایی با موضوعات اجتماعی استقبال کنند.


3. ایجاد ارتباط انسانی به صورت آنلاین


نود درصد افراد در ایالات متحده وقت بیشتری را صرف تلفن همراه یا لپ تاپ خود می کنند. ما خیلی از کارها مثل ورزش کردن، فعالیت های اجتماعی، کار و خیلی کارهای دیگر را بصورت آنلاین انجام می دهیم، نه فقط نسل جدید، بلکه همه ما مجبور هستیم خود را با دنیای دیجیتال وفق دهیم.


هر چند خستگی دیجیتال امری کاملا عادی است، اما مصرف کنندگان کم کم دارند به این کارها مثل خرید آنلاین از فروشگاه عادت می کنند. وبسایت یا کانال های ما آماده ارائه خدمات به برند یا کسب و کار شما هستند. شما باید در تجارت الکترونیک، رویدادهای مجازی، کانال ها و محتویات آنلاین سرمایه گذاری کنید. امروزه مصرف کنندگان از این طریق با برندها یا مشاغل مشارکت می کنند.

4. فناوری جدید


اکنون خریداران با استفاده از فناوری جدید مانند واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) می توانند قبل از اقدام به خرید، کالای خود را امتحان کنند. Fenty به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا عکسی از خود را برای آزمایش آرایش جدید بارگذاری کنند. Warby Parker گزینه "تست مجازی" را در برنامه خود دارد و IKEA دارای برنامه واقعیت افزوده جدید است که مشتریان می توانند طراحی مبلمان و آشپزخانه را در خانه خود تجسم کنند.


این روش به دو جهت خوب است: اول اینکه مشتریان تجربه جدیدی خواهند داشت، ثانیا آنها می توانند محصول را در جایی خارج از فروشگاه امتحان کنند.


5. اداره امور به وسیله اطلاعاتی که کسب می کنند


اگر برندها در برابر اطلاعاتی که مشتریان در اختیار آنها می گذارند احساس مسئولیت کنند، مشتریان نیز بیشتر به آنها اعتماد می کنند. طبق گزارش ارنست و یانگ، 53 درصد از مصرف کنندگان برای کمک به نظارت بیشتر، از در دسترس بودن اطلاعات شخصی شان راضی هستند. این روند به افزایش فرصت های تجاری و شفافیت بین برند و مصرف کننده می شود.


بنابراین فرصتی برای برندها و مشاغل فراهم شده که مشتریان را بهتر بشناسند و پیشنهادات خود را مطابق با این شناختی که حاصل شده ارائه دهند، در نتیجه شرایطی را تجربه می کنند که هرگز تجربه نکرده اند.

 

نویسنده: Kristin Carpenter

مترجم: فرزانه شاهویسی

مرجع انگلیسی: www.prdaily.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Dec. 30, 2020


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی