درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:37   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45880صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 9 دی 1399 - 14:09
آژانس های برتر روابط‌عمومی در سال 2020
آژانس‌های روابط‌عمومی با عقد قرارداد با مشتریان خود، برای آنها کارهایی نظیر: نوشتن و توزیع اطلاعیه های مطبوعاتی، نوشتن متن سخنرانی، اجرای مراسم رویدادهای خاص و مناسبتی، انجام تحقیقات بازاریابی، شبکه سازی، وبلاگ نویسی، تبلیغات در رسانه های اجتماعی و پرداختن به موضوع مدیریت بحران را انجام داده و به اعتبار بخشی به مشتریان خود کمک می کنند.
  

ترجمه: فاطمه ریحانی - فعال حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات
حسن خسروی – رییس کمیته امور بین الملل انجمن روابط‌عمومی ایران


اشاره


شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آژانس‌های روابط‌عمومی سعی می‌کنند تا با شیوه های مختلف تبلیغاتی تاثیر گذار بر روی مردم و مخاطبان، آنها را برای تبلیغ و معرفی خود یا محصولات شان در روزنامه ها، مجلات، وب سایت ها و برنامه های تلویزیونی تشویق نمایند.

 

در واقع آژانس‌های روابط‌عمومی با عقد قرارداد با مشتریان خود، برای آنها کارهایی نظیر: نوشتن و توزیع اطلاعیه های مطبوعاتی، نوشتن متن سخنرانی، اجرای مراسم رویدادهای خاص و مناسبتی، انجام تحقیقات بازاریابی، شبکه سازی، وبلاگ نویسی، تبلیغات در رسانه های اجتماعی و پرداختن به موضوع مدیریت بحران را انجام داده و به اعتبار بخشی به مشتریان خود کمک می کنند. آنها می توانند همچنین، فعالیت های سازمان ها را تجزیه و تحلیل کرده و برای سازمان ها ارزش افزوده ایجاد نموده و حتی برای اخبار ناخوشایند، بهترین شیوه های اطلاع رسانی و پاسخگویی را ارایه دهند.


آژانس‌های برتر روابط‌عمومی چه می‌کنند؟


هنگامی که روابط‌عمومی شرکت‌ها در شرایط بحرانی و ناپایدار، بدنبال نگهداشت مشتریان خود هستند، آژانس‌های روابط‌عمومی موفق سعی می‌کنند تا از انجام کلاسیک، سطح فعالیت های خود پا را فراتر گذارده و با نظرسنجی ها، مشاوره ها و یکپارچه سازی اطلاعات مورد نیاز سازمان ها پنجره جدیدی را پیش روی آنها باز کرده و روابط درون سازمانی و برون سازمانی آنان را تقویت نمایند.


آژانس روابط‌عمومی چیست؟


آژانس روابط‌عمومی در واقع یک شرکت روابط‌عمومی است که اساساً سعی دارد تصویر مناسب و برند موفقی از شما ارایه و به کسب‌وکار شما رونق بخشد.


آژانس‌های موفق روابط‌عمومی 5 کار مهم برای شما انجام می‌دهند:
1 – روابط شما را با رسانه‌های گروهی تقویت می نمایند.
2 – رویدادهای خبری و مناسبتی شما را به نحو احسن پوشش می دهند.
3 – برندسازی کرده تا شما در دل و جان مخاطبان و مشتریان جای بگیرید.
4 – بحران‌های کاری شما را مدیریت کرده و شما را از رسوایی و سقوط و ... نجات می دهند.
5 – رفتار بازار، مصرف کنندگان و رقبا را رصد کرده و گزارش های دوره ای همراه با راهکارهای عملیاتی برای شما تهیه می‌نمایند.

برخی از مسئولیت های اولیه آژانس‌ها و شرکت‌های روابط‌عمومی عبارتند از:
1. بهبود روابط رسانه ای
2. ساده سازی ارتباطات
3. افزایش دسترسی به رسانه های اجتماعی
4. افزایش آگاهی از نام تجاری و وفاداری
5. رقابت با شرکت‌های دیگر


هدف نهایی هر برند این است که مشتریان خود را بازگرداند و سه احساس برتری که می تواند آنها را در ایجاد روابط معنی دار کمک کند عبارتند از:
 لذت
 اعتماد
 متعلق بودن


متخصصان روابط‌عمومی تجربه و دانش مربوطه را برای کمک به شما در اتصال تجربه و تعهد مشتریان به طورمداوم به شما را دارند.


انواع مختلف شرکت‌های روابط‌عمومی کدامند؟


هر شرکت روابط‌عمومی متناسب با همه نوع کسب و کار می‌تواند متفاوت عمل کند و چندین نوع آژانس وجود دارند که با شرکت ها و صنایع مختلف همکاری می کنند.


این شرکت‌های روابط‌عمومی به اشکال ذیل ظاهر می شوند:


بوتیک: شرکت‌های روابط‌عمومی بوتیک گروه های کوچکتر و صمیمی تری دارند که کار بیشتری را اداره می کنند و بسیار شبیه به یک استارت آپ هستند. اگرچه برخی از بنگاه های بوتیک همیشه منابع گسترده ای را که آژانس های بزرگ دارند را ندارند، اما اغلب توجه شخصی بیشتری را ارائه می دهند.


بزرگ: یک شرکت بزرگ روابط‌عمومی دقیقا همان چیزی که شما فکر می کنید خواهد بود. یک شرکت بزرگ و جهانی با مخاطبین دور از دسترس و ابزارهای بزرگ به مشتریان کمک می کند. شرکت‌های بزرگ به طور معمول نتایج بزرگی را با شرکت‌های بزرگ روابط‌عمومی می بینند، اما کسب و کارهای کوچکتر اغلب با آژانس های کوچکتر به دلیل بودجه های کمتر و نیاز به شخصی سازی بیشتر، هزینه کمتری دارند.

تخصصی: این آژانس ها، یا به یک صنعت خاص مانند زیبایی، ورزش یا جنبه خاصی از روابط‌عمومی مانند روابط رسانه ای، مدیریت بحران یا رسانه های اجتماعی اختصاص دارند.


سنتی: روابط‌عمومی سنتی به طور معمول به تمرکز عمومی بر مخاطبین رسانه ای در روزنامه ها، تلویزیون و رادیو اشاره دارد. آژانس ها اغلب بر تامین امنیت این زمینه ها تمرکز می کنند و به ندرت خدمات دیجیتال اضافی ارائه می دهند.


شرکت‌های روابط‌عمومی برای خدمات خود چقدر هزینه می گیرند؟


هزینه شرکت‌های برتر روابط‌عمومی کاملا بستگی به نیاز شما دارد. با این حال، شما انتظار پرداخت حدودا:


• $100-$175 برای هر نفر در ساعت برای یک آژانس روابط‌عمومی آمریکای شمالی دارید.


• $35-$75 برای هر نفر در ساعت برای شرکت‌های روابط‌عمومی در مکان های بین المللی مانند اروپای شرقی دارید.


چگونه بهترین شرکت روابط‌عمومی رابرای نام تجاری خود انتخاب می کنید؟


در اینجا به عواملی می پردازیم که به شما کمک می کند بهترین همکار خود را از لیست شرکت‌های روابط‌عمومی انتخاب کنید:


تماس


یکی از مهم ترین وظایف آژانس روابط‌عمومی بزرگ،تامین امنیت رسانه ها و مشارکت دیجیتالی است. بنابراین بدون وجود شبکه ای جامع، آنها احتمالا برای شما ارزشی نخواهند داشت. شما با تحقیقات و پرسش مستقیم می توانید یک شرکت روابط‌عمومی را تعیین و انتخاب کنید.


تجربه صنعت


بر خلاف صنایع دیگر مانند بازاریابی، که متکی بر اعداد و داده ها برای رسیدن به رشد کسب و کار است، بخش عمده ای از روابط‌عمومی موفق بر اساس تجربه صنعت است.


بهترین شرکت‌های روابط‌عمومی آنلاین باید یک تیم از کارشناسان داشته باشند که می دانند بازیکنان کلیدی صنعت، رقبای برتر و نشریات است که دسترسی خود را گسترش داده باشد.


نقش شما


اگر چه شرکت‌های بزرگ روابط‌عمومی در ایالات متحده آمریکا می توانند به بسیاری از وظایف پیچیده و شبکه های ضروری رسیدگی کنند، اما قبل ازعقد قرارداد دقیقا از نقش شما در این رابطه آگاه می شوند.


برخی از مشتریان می خواهند به شدت در هر تصمیمی شرکت کنند, در حالی که دیگران به‌راحتی به شرکت‌های روابط‌عمومی منتخب خود اجازه می دهند که به تصاویر و موارد مربوط به رسانه ها دسترسی داشته باشند.


انتخاب شما هرچه باشد، برای تضمین موفقیت، شما نیاز به ارائه برخی از راهنمایی ها و اطلاعات به کارشناسان روابط‌عمومی خود هستید.


منابع مشتری


یک شرکت بزرگ و معتبر روابط‌عمومی برای اثبات تخصص و موفقیت خود سخت تلاش خواهد کرد.


شما درست مثل کارفرمایان ماهر که از افراد درباره منابع می پرسند، می توانید از افرادی که به نمایندگی از این شرکت ها صحبت می کنند، درباره این شرکت ها سوالاتی بپرسید.


این منابع مهم و ضروری هستند و از این طریق شما متوجه می شوید که واقعا کار با یک شرکت خاص روابط‌عمومی به طور روزمره چگونه خواهد بود و این شرکت چقدرکسب و کار شما را توسعه خواهد داد.


20 سوالی که از شرکت‌های برتر روابط‌عمومی قبل از به‌کارگیری و همکاری با آنها پرسیده می شود؟

1- چه خدماتی را ارائه می دهید؟ آیا ردیف هایی برای آنها وجود دارد؟
2- آیا شما هر گونه مشارکت با افراد دیگر یا شرکت ها برای کمک به ابتکارات دیجیتال مشابه دارید؟
3- اگر ما خدماتی را که شما یک بار ارائه می دهید اما ما به طور معمول نیاز نداشته باشیم، هزینه چه طورخواهد بود؟
4- چه کسی با کسب و کار ما کار خواهد کرد؟ آیا یک گروه افراد هستند یا فقط یک مدیر روابط‌عمومی است؟
5- هر چند وقت یکبار می توانیم انتظار به‌روز رسانی داشته باشیم؟
6- هر چند وقت یکبار تماس های تلفنی و جلسات شرکتی خواهیم داشت؟
7- هر عضو گروه روابط‌عمومی چه تجربه خاصی دارد؟
8- هر یک از اعضای گروه در رابطه با صنعت ما چه تجربه ای دارد؟
9- چگونه اطلاعات جمعیتی ما را تعیین خواهید کرد؟
10- با چه مشتریان مشابهی کار می کنید؟
11- کارهای موفق مرتبط و مشابه کار یا صنعت ما را دارید که ارائه دهید؟
12- در مورد فعالیتی که به نتایجی که به آن امیدوار بودید دست پیدا نکردید، به ما بگویید، چه چیزی یاد گرفتید و چگونه آن آموخته ها را به پروژه ها و مشتریان دیگر اعمال کرده اید؟
13- چه نشریاتی مربوط به صنعت ما هستند؟
14- برای تنظیم و پیگیری اهداف چه سیستمی در نظر گرفته اید؟
15- چگونه اخبار مهم منتشر شده را ارسال می کنید؟
16- چگونه ارتباطات بیرونی ما را مدیریت خواهید کرد؟
17- چگونه شراکت و همکاری ما را با تاثیرگذاران و برندهای دیگر مدیریت خواهید کرد؟
18- چگونه قرارهای رسانه ای امن ما، پیوندها به وب سایت، رسانه های اجتماعی مذکور و غیره را پیگیری می کنید؟
19- چگونه فعالیت ها و فرایندهای تجاری ما را شخصی سازی می کنید؟
20- هر چند وقت یکبار نتایج را اندازه گیری می کنید؟ از چه معیارهایی استفاده می کنید؟

موارد آماده در شرکت‌های روابط‌عمومی


شرکت‌های روابط‌عمومی در ایالات متحده، گسترش اطلاعات بین برندها و مردم را مدیریت می کنند.


بسیاری از مشاغل خدمات خود را به شکل زیر ارایه می دهند:
• ساده سازی ارتباطات خود
• مدیریت بهتر وظایف رسانه های اجتماعی خود
• ایجاد آگاهی از نام تجاری
• استفاده از مزیت رقابتی

این شرکت ها تقریباً بین ۵۰ تا ۱۵۰ دلار برای هر نفر در ساعت هزینه می کنند.


چگونه بهترین شریک را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید؟


خوب، با وجود تعداد زیادی از شرکت‌های روابط‌عمومی در کسب و کار، برای متمایز شدن نیاز به مهارت و تجربه فراوانی می باشد.

 

شرکت ها ی برتر به واسطه رقابت، با تأکید بر مجموعه ای از نقاط کلیدی قوی، سعی بر متمایز کردن خود دارند.


بنابراین، شریکی برای نام تجاری شما بهترین خواهد بود که تجربه و مهارت های ارتباطی برای همکاری با نام تجاری شما را دارد و یک تصویر عمومی مثبت درهر کانالی را ارائه دهد.
 

مرجع انگلیسی: https://influencermarketinghub.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی