درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4588صفحه نخست » سه شنبه، 22 مرداد 1392 - 12:11
کشف «آقای گزارشگر» در شبکه سه
  

شارا- علاقه‌مندان به گزارشگری مسابقات فوتبال در برنامه ورزشی «آقای گزارشگر» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از جام جم آنلاین؛ ذکایی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی آقای گزارشگر درخصوص ساخت این برنامه ورزشی که قرار است از شبکه سه پخش شود، گفت: حوزه گزارشگری مسابقات ورزشی علاقه‌مندان بسیاری در میان مردم دارد، بخصوص بسیاری از جوانان که استعدادی در این حوزه دارند، علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه هستند. این عده همواره در انتظار فرصتی برای بروز و ارائه توانمندی‌های خود هستند به همین دلیل گروه ورزش شبکه سه تصمیم گرفت با تولید یک برنامه این فرصت را برای آنها مهیا کند.
وی ادامه داد: این برنامه در واقع یک مسابقه ورزشی میان علاقه‌مندان به گزارشگری مسابقات فوتبال داخلی و خارجی و انجام آزمون عملی برای سنجش اطلاعات فوتبالی آنهاست. هدف از این مسابقه کشف استعدادهای موجود در این حوزه است و امیدواریم با این برنامه گامی در این جهت برداریم.
ذکایی درباره روال و نحوه برگزاری این مسابقه نیز اظهار کرد: در هربرنامه به تناسب زمان حدود ده تا 15 نفر شرکت‌کننده به پرسش‌های چند کارشناس و مجری برنامه پاسخ خواهند داد و در ادامه آزمون عملی گزارش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی نیز از آنها گرفته خواهد شد. بر این اساس هر هفته در پایان هر مسابقه یک نفر به عنوان برنده نهایی انتخاب خواهد شد. همچنین برندگان مسابقات هر هفته نیز در یک برنامه مشترک که در واقع فینال فینالیست‌هاست، شرکت می‌کنند تا یک نفر به عنوان نفر نخست این برنامه انتخاب شود.
وی درخصوص حمایت از برندگان این مسابقه و احتمال فعالیت آنها در حوزه گزارشگری گفت: فعلا قولی در این خصوص نمی‌دهم، اما بی‌شک نیم‌نگاهی به این موضوع خواهیم داشت.
ذکایی با اشاره به استقبال فراوان علاقه‌مندان ورزش برای حضور در این برنامه تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان اولیه تاکنون حدود 7000 نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند که رقم قابل‌توجهی است. البته مهلت ثبت‌نام هنوز ادامه دارد و متقاضیان شرکت در برنامه تا انتهای هفته آینده می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی (www.tv3.ir) و از طریق لینک آقای گزارشگر ثبت نام خود را انجام دهند.
این تهیه‌کننده ورزشی درخصوص نحوه انتخاب واجدان شرایط از میان شرکت‌کنندگان گفت: ‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای طراحی مکانسیمی مناسب جهت انتخاب داوطلبان نهایی هستیم و به احتمال فراوان در قالب گروه‌های 500 نفره تست‌های اولیه انجام می شود و نفرات انتخاب شده در برنامه حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: امیدوارم در آینده نزدیک رشته‌های پرطرفدار دیگری همچون والیبال و کشتی را نیز به آن اضافه کنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد