درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:51   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45829صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 4 دی 1399 - 10:30
گزارش: 72 درصد از فعالان حوزه ارتباطات قبل از همه گیری کووید-19، برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران را داشتند_ اما کافی نبود.
نتایج نظرسنجی "پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021" منتشر شد
در نظرسنجی اخیر_ پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021_ پاسخ دهندگان اظهار داشتند تا حدودی خود را برای بحران آماده کرده اند، اما برنامه مشخصی در رابطه با بحرانی خاص ندارند، و فقط تا اندازه ای در برابر بحران های پیش بینی نشده سلامت جهانی که در سال 2020 اتفاق افتاد، آمادگی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پاسخ دهندگان به نظرسنجی اخیر راگان ارزیابی خود را از واکنش به بحران، نحوه آماده سازی خود برای سال 2021 و نگرانی کارکنان به اشتراک گذاشتند.

قبل از همه گیری کرونا، اکثر سازمان ها برنامه های ارتباطی برای زمان بحران مدون کرده اند. هرچند تنها تیم های معدودی این برنامه ها را به مرحله اجرا درمی آورند و به طور منظم به ارزیابی ریسک می پردازند و تعداد اندکی برنامه مشخصی برای شرایط همه گیری دارند.


در نظرسنجی اخیر_ پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021_ پاسخ دهندگان اظهار داشتند تا حدودی خود را برای بحران آماده کرده اند، اما برنامه مشخصی در رابطه با بحرانی خاص ندارند، و فقط تا اندازه ای در برابر بحران های پیش بینی نشده سلامت جهانی که در سال 2020 اتفاق افتاد، آمادگی دارند.


اگرچه سازمان ها باید از نظر مکانی برنامه ریزی کرده باشند، پیچیدگی این مرحله از برنامه ریزی چیست؟ آیا پروتکل ها مبتنی بر تحلیل ها و ارزیابی ها به کمک ابزارهای شنیداری و داده ها هستند، یا طبق اصول و قواعد گذشته اجرا می شوند؟

 

اکثر پاسخ دهندگان (74%) تجزیه و تحلیل ها را مهم دانستند، یک چهارم از افراد تجزیه و تحلیل را خیلی مهم نداسته اند. با این وجود اکثر افرادی که در ارتباطات فعالیت داشتند، واکنش خود را موثر دانسته اند.


بدین ترتیب شما برای سال 2021 چه برنامه ای دارید؟

 

 40 درصد از پاسخ دهندگان بیان داشتند که در حال تدوین برنامه ای برای سال 2021 هستند، 15 درصد دیگر گفتند هیچ برنامه ای ندارند، 9 درصد گفتند منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی می افتد، و 8 درصد دیگر اصلا چیزی در این مورد نمی دانستند. وقتی درمورد بودجۀ بحران سوال شد، 13 درصد افزایش بودجه را پیش بینی کردند، 7 درصد کاهش بودجه و 54 درصد هیچ تغییری اعمال نکردند.


موضوعی که بیش از همه کارکنان را پس از ماه‌ها دورکاری نگران می کند مسئله ثبات شغلی (40%)، کووید-19 (27%)، امنیت اقتصادی و فرسودگی و استرس شغلی (19%) است. رشد شغلی به عنوان کمترین فشار بحرانهای پیش روی کارکنان رتبه بندی شده است - اگرچه فعالان حوزه ارتباطات می بایست این ارقام را حتی پس از واکسیناسیون در ایالات متحده و سراسر جهان با دقت بررسی کنند.


نویسنده: Ted Kitterman

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Dec. 18, 2020

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی