درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 08:37   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45744صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 آذر 1399 - 20:34
پژوهش باید پیوست رسانه‌ای در کشور داشته باشد
خراسان رضوی مدیر روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: دوای درد بسیاری از عرصه‌های اقتصادی کشور در عنصر پژوهش نهفته است. پژوهش با کمک رسانه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. پژوهش باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خراسان رضوی مدیر روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: دوای درد بسیاری از عرصه‌های اقتصادی کشور در عنصر پژوهش نهفته است. پژوهش با کمک رسانه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. پژوهش باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا، مهدی مومنی در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی که در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به شعار هفته پژوهش که بدون پژوهش نباید تصمیم‌گیری شود، اظهار کرد: رسانه‌ها بر نیاز کنونی کشور که در توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش است می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند. فرا پژوهش، عنصر کلیدی هفته پژوهش است. می‌توانیم در حوزه پژوهش، تحقیق کنیم که پژوهش‌های ما چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد.
 
 وی افزود: اقدامات ما باید بتواند عنصری کلیدی در پژوهش پایه باشد. تمام سیاست‌های ما در جهش تولید، عنصر پژوهش است. آموزش مغز را پر کرده و پژوهش مغز را باز می‌کند. در حال حاضر بیشتر به ذهن‌های باز نیاز داریم. مهمترین نظام‌های اقتصادی و پژوهشی دنیا این است که چگونه بتوانیم دانایی‌های یک کشور را به دارایی‌های کشور تبدیل کنیم.
 
 مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: همچنان باوجود آمار بالای بیکاری در کشور، در تمام مشاغل به یک متخصص غیرممکن نیاز داریم. عنصر اصلی پژوهش نوآوری و تربیت متخصص غیرممکن است. هر شغلی نیاز به نوآوری دارد و هفته پژوهش این بستر را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم منابع خود را پایدار کنیم. دوای درد بسیاری از عرصه‌های اقتصادی کشور در عنصر پژوهش نهفته است. پژوهش با کمک رسانه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. پژوهش باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی