درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 11:47   

عکاسی مستند

  عکاسی مستند


ادامه ادامه مطلب یک

صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری

  صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی
  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید
  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400
  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟
  از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟
  واکسن روابط‌عمومی
  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  عکاسی مستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45744صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 آذر 1399 - 20:34
پژوهش باید پیوست رسانه‌ای در کشور داشته باشد
خراسان رضوی مدیر روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: دوای درد بسیاری از عرصه‌های اقتصادی کشور در عنصر پژوهش نهفته است. پژوهش با کمک رسانه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. پژوهش باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خراسان رضوی مدیر روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: دوای درد بسیاری از عرصه‌های اقتصادی کشور در عنصر پژوهش نهفته است. پژوهش با کمک رسانه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. پژوهش باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا، مهدی مومنی در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی که در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به شعار هفته پژوهش که بدون پژوهش نباید تصمیم‌گیری شود، اظهار کرد: رسانه‌ها بر نیاز کنونی کشور که در توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش است می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند. فرا پژوهش، عنصر کلیدی هفته پژوهش است. می‌توانیم در حوزه پژوهش، تحقیق کنیم که پژوهش‌های ما چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد.
 
 وی افزود: اقدامات ما باید بتواند عنصری کلیدی در پژوهش پایه باشد. تمام سیاست‌های ما در جهش تولید، عنصر پژوهش است. آموزش مغز را پر کرده و پژوهش مغز را باز می‌کند. در حال حاضر بیشتر به ذهن‌های باز نیاز داریم. مهمترین نظام‌های اقتصادی و پژوهشی دنیا این است که چگونه بتوانیم دانایی‌های یک کشور را به دارایی‌های کشور تبدیل کنیم.
 
 مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: همچنان باوجود آمار بالای بیکاری در کشور، در تمام مشاغل به یک متخصص غیرممکن نیاز داریم. عنصر اصلی پژوهش نوآوری و تربیت متخصص غیرممکن است. هر شغلی نیاز به نوآوری دارد و هفته پژوهش این بستر را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم منابع خود را پایدار کنیم. دوای درد بسیاری از عرصه‌های اقتصادی کشور در عنصر پژوهش نهفته است. پژوهش با کمک رسانه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. پژوهش باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران


  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟


  5 کلید مهم روابط عمومی


  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی


  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید


  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی


  عکاسی مستند


  واکسن روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400