درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 19:02   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45710صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 23 آذر 1399 - 00:05
نقش روابط‌عمومی در مبارزه با بیماری و ارتقاء تندرستی
روابط‌عمومی می تواند به عنوان عاملی برای ارتقاء صنعت بهداشت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تغییرات جوی و بیماری ها مشکلاتی هستند که تمام دنیا با آنها دست به گریبان هستند و تنها به مدیریت خدمات درمانی مربوط نمی شوند. خدمات درمانی در مقابل تغییرات جوی، چالش های درمانی و آمار روزافزون مربوط به شیوع بیماری های واگیردار از جمله بحران آنفولانزای مرغی، چه می تواند انجام دهد؟ توجه داشته باشید که حمایت از اقداماتی که برای تغییرات جوی صورت می گیرد، مستلزم این است که همه افراد را نسبت به بزرگ بودن این مشکل و قابل حل بودن آن آگاه کند.

 

روابط‌عمومی باید در این مرحله وارد عمل شود تا اخبار مربوط به سلامتی را به اطلاع عموم برساند و افراد را به زندگی سالم تشویق کنند. وظیفه حرفه پزشکی نجات جان افراد است اما نه فقط بوسیله آخرین راه چاره بلکه با پیشگیری از ابتلا به بیماری.

 

به همین ترتیب، باید از تخصص روابط‌عمومی برای طراحی برنامه های مؤثر تشویق به زندگی سالم استفاده کرد تا از خطرات بزرگی که زندگی انسانها را تهدید می کند جلوگیری کند، میزان درک افراد از سلامتی را افزایش دهد، و با ارتقاء سطح تندرستی عموم به عنوان یک معیار پیشگیری کننده ضروری، از بروز بحران جلوگیری کند.


گرچه اطلاعات کمی درباره فعالیت های ارزشمند روابط‌عمومی و تأثیرات آنها بر سلامت عمومی افراد در دست است، روش های روابط‌عمومی ثابت کرده‌اند که کمک بسیاری در برنامه ریزی، توسعه و اجرای برنامه هایی که به نفع عموم هستند، دارند.

 

روابط‌عمومی می تواند به عنوان عاملی برای ارتقاء صنعت بهداشت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی کمک کند.
 

 

نویسنده: دکتر جمیله احمد
مؤسسه: دانشگاه سینز مالزی USM

منبع: کتاب مجموعه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد