درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45699صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 22 آذر 1399 - 08:04
5 گرایش نوظهور و جریان‎‌ساز رسانه‌های اجتماعی در سال 2020
امروزه مدیریت موفق بر رسانه‌های اجتماعی را در برنامه ‎ریزی زودهنگام نمی‌دانند، بلکه باید یک مدل انعطاف‌پذیرتر را به کار بگیرید و محتوای مربوط به آینده‎ ی نزدیک را تولید کنید. باید مسیر عملیاتی خود برای روزها، ماه‎ها یا فصول پیش رو را تعیین کرده و سعی کنید یک چارچوب کلی با فضاهای خالی زیاد را ترسیم نمایید که انعطاف‌پذیری کافی برای اعمال تغییرات را داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 5 گرایش مهم رسانه‌های اجتماعی آورده شده است:


1- تطبیق پروسه‌ی زمان‎بندی محتوا


اکثر مدیران رسانه‌های اجتماعی یاد گرفته ‎اند که محتوای چند هفته یا چند ماه آتی خود را آماده کنند، اما این رویکرد نتیجه ‎ای جز ارائه‌ی محتوای قدیمی و به ‎دردنخور یا حذف و تولید مجدد محتوا را نخواهد داشت. هیچ‌کدام از این گزینه‎ ها ایده‌آل نیستند.


امروزه مدیریت موفق بر رسانه‌های اجتماعی را در برنامه ‎ریزی زودهنگام نمی‌دانند، بلکه باید یک مدل انعطاف‌پذیرتر را به کار بگیرید و محتوای مربوط به آینده‎ ی نزدیک را تولید کنید. باید مسیر عملیاتی خود برای روزها، ماه‎ها یا فصول پیش رو را تعیین کرده و سعی کنید یک چارچوب کلی با فضاهای خالی زیاد را ترسیم نمایید که انعطاف‌پذیری کافی برای اعمال تغییرات را داشته باشد.


2- اولویت قائل شدن برای شِنُفت رسانه‌های اجتماعی


کلید استارت محتوای باکیفیت، شنفت هدفمند در رسانه‌های اجتماعی است. تا کنون، برندها شنفت رسانه‌های اجتماعی را نادیده گرفته‎ و مستقیماً به سراغ خلق محتوا رفته ‎اند. اما باید این شرایط را تغییر دهند. فرض کنید که تولید محتوای برندها، بدون شنفت رسانه‌های اجتماعی باشد. در این صورت کاربران حس می ‎کنند که حرف‌های‌شان شنیده نمی‎شود و همهمه ‎هایی شکل خواهند گرفت. در عوض، مدیران رسانه‌های اجتماعی باید وقت بگذارند و نظر مشتریان نسبت به این تغییرات بزرگ را بشنوند. هر قدر بیشتر گوش کنید، سرنخ‌های بیشتری را دریافت خواهید کرد و تصمیمات بهتری برای خلق محتوا در رسانه‌های اجتماعی می‌گیرید.

 
3- موضع‌گیری


اغلب متخصصان رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی، رویکردهای ریسک‌گریز را انتخاب می ‎کنند. بسیاری از کمپانی ‎ها هنوز هم نگران واکنش منفی مردم هستند و نمی‌خواهند چیزی بگویند که همهمه به پا شود.


اما مشتریان امروز انتظار دارند که برندها صرفاً به فکر سود و زیان خودشان نباشند. نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید، اما موضع‎ گیری اصولی درباره مسائل روز، می‌تواند موجب شکل‌گیری یک پایگاه مشتریان وفادار و مشتاق شود. صرفاً مطمئن شوید که کمپانی شما آمادگی پشتیبانی از اظهارات شما را داشته باشد.


4- نادیده گرفتن خودتبلیغی


پیش از سال 2020، اکثر کسب‌وکارها از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بهره می‎ گرفتند تا محصولات و خدمات شان را نشان دهند و آن‎ها را بفروشند. اما دوران بحران کرونا، زمان مناسبی برای خودتبلیغی نیست. امروزه برندها و اینفلوئنسرها از رسانه‌های اجتماعی بهره می ‎گیرند تا دیدگاه‌های‌شان را ترویج دهند، به دیگران کمک کنند، نقش خود در فرایند درمان را ایفا نمایند و روابط موردنیاز برای آینده را بسازند. هم‌اکنون هرقدر حسن نیت بیشتری را نشان دهید و بیشتر کمک کنید، ثمره‎‌ی بیشتری را برداشت خواهید کرد.


5- تمرکز بر المان‌های انسانی


هم‌اکنون مردم به دنبال خلوص، ارتباط و اجتماع هستند. برندها به‌جای تمرکز بر محصولات و خدمات، در حال تغییر استراتژی‌ها و تمرکز بر کارکنان و مشتریان هستند. مثلاً کمپانی‌ها نحوه‎ ی دورکاری کارکنان و روتین‎ های کاری جدیدشان را نشان می‎ دهند یا داستان ‎‏های دلگرم‎ کننده ‎ی مشتریان درباره‌ی اشاعه‎‌ی احساسات مثبت شان را به اشتراک می‌گذارند.

 

انسان‎ ها بیش از اینکه به کسب‌وکارها اهمیت بدهند، برای همنوعان شان اهمیت قائل‌اند و اعتماد بیشتری به آن‏ها دارند، بنابراین کسب‎ وکارها یاد گرفته ‎اند که استراتژی‎ های بازاریابی خود را پیرامون داستان ‎های انسانی بسازند نه اینکه صرفاً به دنبال شرح محصولات شان باشند.
 

نوشته‎ دوون گاردنر

مرجع انگلیسی: www.ragan.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 23 ژوئن 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد