درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 03:40   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4564صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 مرداد 1392 - 20:21
خبرنگاران نباید منتظر ارسال خبر از روابط عمومی ها باشند
یک خبرنگار پیشکسوت قم گفت: خبرنگاران نباید منتظر ارسال خبر و فاکس خبری از روابط عمومی ها باشند بلکه خوشان باید خبرسازی کنند که این امر مکمل جریان سازی است. 
  

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ همایش بزرگ اصحاب رسانه شب گذشته از سوی استانداری قم در سالن معصومیه این استانداری برگزار و از خبرنگاران برتر تجلیل شد.

 

خبرنگار واحد مرکزی خبر در قم یکی از سخنرانان این مراسم بود که به آسیب شناسی عرصه خبر پرداخت و خاطرنشان کرد: خبرنگاران دچار یک معضل بزرگی شده اند و آن فاصله گرفتن از جریان سازی است در حالی که باید با انتشار هر خبری، خبرنگار مسئولانه آن را پیگیری نماید تا بتواینم استان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

«محمد شاکری» خبر سازی را مکمل جریان سازی برشمرد و عنوان کرد: خبرنگاران نباید منتظر ارسال خبر و فاکس خبری از روابط عمومی ها باشند بلکه خوشان باید اخبار را تولید کنند که این امر مکمل جریان سازی است.

وی خبرنگاران حاضر در مراسم را مخاطب قرار داد و گفت: اتکای برخی رسانه ها به اخبار فاکسی آنقدر زیاد شده است که من به شوخی می گویم ما "فاکس نیوز" شده ایم!

این خبرنگار پیشکسوت قم اضافه کرد: تنها در صورت تولید و جریان سازی است که می توانیم شاهد از میان رفتن دغدغه و مشکلات رسانه ها باشیم و در رشد و توسعه کشور سهیم باشیم.

در این مراسم همچنین «مرتضی داستانی» مدیر مسؤول روزنامه 19دی، «حسینی عارف» مدیرعامل خبرگزاری ابنا و «خانم فاطمه عسکری» از خبرگزاری شبستان به نمایندگی از اصحاب رسانه سخن گفتند.

 

همچنین «محمد خامه یار» معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم دقایقی کوتاه به ایراد سخن پرداخت.

 

سپس استاندار قم که در طول سخنان افراد فوق الذکر نکات مطرح شده را یادداشت می کرد سخنرانی کرد و به آن نکات پرداخت.

 

«کرم رضا پیریایی» با تبریک روز خبرنگار، به انتقادات خبرنگاران از کم کاری های مسؤو.لان درباره مشکلات آنان گفت: مسؤولیت مستقیم حل مشکلات خبرنگاران بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی این اداره است که اگر خواسته‌هایی برای مرتفع شدن مشکلات این قشر را از استانداری مطالبه کنند تلاش خود را برای حل آن‌ها به کار خواهیم بست.

 

استاندار قم با اشاره به طرح پیشنهادی مدیرعامل خبرگزاری ابنا گفت: حرف جانانه مراسم امشب را آقای حسینی عارف زدند و من این طرح را برای دولت خواهم فرستاد و رونوشتی نیز به وزارت ارشاد می نویسم اما  ادامه پیگیری این طرح با خود اصحاب رسانه است.

 

حسینی عارف در این مراسم پیشنهاد کرد که با حمایت دولت و کمک اصحاب رسانه و حوزه علمیه، روزنامه ای بین المللی به مرکزیت قم تأسیس شود که در عرصه بین الملل، تأثیرگذار باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات