درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45533صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 13 دی 1399 - 13:06
فراخوان ثبت‌نام هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
این کنفرانس که توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و با حمایت "انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران"، "انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی" و "انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (ایپرا)" برگزار می‌شود با سخنرانی استادان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی همراه خواهد بود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
(دومین رویداد تجربه محور روابط‌عمومی ایران)
با موضوع: آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19


 هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، 12 اسفندماه 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار می‌شود.


این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با حمایت انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) و برخی دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان خلاق و صاحب ایده در حوزه روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.


همچنین این رویداد شاهد حضور استادان، مدیران و کارشناسان پیشرو ارتباطات و روابط‌عمومی به‌همراه سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف با حضور صاحب‌نظرانی با دیدگاه‌های متنوع خواهد بود.


همزمان با هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (ICPR1399)، برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران (هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران و "نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا") در چهار بخش رسانه‌های دیداری وشنیداری، هنرهای تجسمی/ بصری، مستندسازی و تبلیغات نیز برگزار خواهد شد.


مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و سایر متقاضیان تا پانزدهم بهمن‌ماه 1399 فرصت دارند مقالات، ایده‌ها و تجربه‌های خود پیرامون "مسئولیت اجتماعی" بویژه "کووید-19" را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


در نخستین "جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا" که در دو بخش رقابتی و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود ایده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌های موفق و خلاقانه متخصصان روابط‌عمومی در عرصه مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا ضمن معرفی و تجلیل، برای استفاده سایر شرکت‌کنندگان و علاقمندان مستند و به اشتراک گذاشته می‌شود.‌


علاقمندان برای ثبت‌نام در کنفرانس و جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به‌نشانی www.irancpr.ir مراجعه کنند.


ماموریت موسسه کارگزار روابط‌عمومی این است که نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط‌عمومی داشته باشد. شناخت و معرفی جدیدترین مفاهیم و ابزارها که بخش مهمی از آینده صنعت روابط‌عمومی است از دیگر ماموریت‌های موسسه کارگزار روابط‌عمومی است.


استانداردسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی با همکاری سازمان‌های پیشرو روابط‌عمومی از جمله این ماموریت‌هاست که به‌زودی جزییات آن اعلام می‌شود.


  کاربرگ ثبت نام: به بزرگترین رویداد روابط‌عمومی ایران بپیوندید


 

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران


 

کلیک بفرمایید: هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

 

کلیک بفرمایید: نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا
 



  محورهای مهم کنفرانس


 - تأثیرهای کووید-19 بر صنعت ارتباطات و روابط‌عمومی
- نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها (CSR) در طی بحران کووید-19
کووید-19 و تاثیرهای آن بر استراتژی‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
- کووید 19، کار هوشمند و فضای تعاملی: یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران
- اطلاعات نادرست کووید-19 و تقویت مخاطرات اجتماعی
- مبارزه با خبرهای جعلی در بیماری همه‌گیر کووید-19: اهمیت سواد سلامت و سواد رسانه
- روابط‌عمومی در بهداشت و ارتباطات ریسک
- تأثیر رسانه‌های اجتماعی در کنترل یا شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19
- کووید-19: کسب‌وکارها چگونه بحران را کنترل می‌کنند
- بحران ویروس کرونا - ارتباطات بحرانی، معنی‌سازی و مدیریت شهرت

 

 

  ثبت‌نام در کنفرانس


دبیرخانه کنفرانس از همه اعضای هئیت علمی، مدیران، کارشناسان، صاحبنظران، دانشجویان و دست‌اندرکاران روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی دعوت به‌عمل می‌آورد تا با حضور خویش در کنفرانس ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های علمی و حرفه‌ای این رویداد، بر غنای هر چه بیشتر آن بیافزایید.


شرکت‌کنندگان در کنفرانس، گواهینامه مشترکی از سوی انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) و موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) دریافت می‌نمایند.


 هزینه حضور در کنفرانس روابط‌عمومی برای هر نفر 000/000/3 ریال می‌باشد که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 000/270/3 ریال قابل پرداخت می‌باشد.


 
 ویژه‌نامه کنفرانس


انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در نظر دارد به‌مناسبت برگزاری هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، ویژه‌نامه‌ای در خصوص فعالیت‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی‌های سراسر کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی و کرونا در تیراژ هزار نسخه منتشر نماید. علاوه بر توزیع در مراسم افتتاحیه این روز، در قالب چاپی و همچنین آن‌لاین در اختیار مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سراسر کشور قرار می‌گیرد. علاقمندان می توانند ضمن تماس با تلفن‌های ذیل نسبت به هماهنگی و سفارش موارد مورد نظر اقدام نمایند.
  

  حمایت از  کنفرانس


دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از ایده‌ها و پیشنهادهای جدید و خلاق شما در همه بخش‌ها بویژه حمایت از کنفرانس، استقبال می‌کند.


  دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
از ایده‌ها و پیشنهادهای جدید و خلاق شما در همه بخش‌ها، استقبال می‌کند.

 
# تلفن‌های دبیرخانه کنفرانس و جشنواره: 66943670 - 66567010
# وب‌سایت: www.irancpr.ir---------------www.shara.ir
# تلگرام: https://telegram.me/sharaPR
# واتس‌اپ: https://chat.whatsapp.com/ExSuSQ078RtFz8K9puW5Tx



 


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد