درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:08   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45474صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 1 آذر 1399 - 19:31
دلیل تعالی روابط عمومی فولاد مبارکه، پیوند با استانداردهای جهانی است
اگر روابط عمومی سایر سازمان‌ها قصد دارند در مسیر توفیق حرکت کنند، باید مجموعه‌ای از اهدافی را ترسیم و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنند. در این صورت است که نقطه ضعف و قوت کار مشخص می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه فولاد مبارکه به 40 کشور دنیا صادرات انجام می‌دهد، تاکید کرد: این امر تکلیف روابطی عمومی را سنگین‌تر کرده و باعث شده تمامی اهداف این حوزه بر اساس یک معیاری که غالبا جهانی است، برنامه ریزی ‌شود. تلاش بر این است که تمام فعالیت‌های روابط عمومی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مسئولیت اجتماعی و رسانه بر اساس یک ساختار نظامند و سیستمی باشد.


به گزارش شارا، ایرج ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، دلیل تعالی روابط عمومی فولاد مبارکه را پیوند خوردن با استانداردهای جهانی دانسته و گفت: این امر باعث ایجاد تکلیف شده و تمامی کارکنان این حوزه در راستای نیل به این اهداف حرکت می‌کنند. اگر روابط عمومی سایر سازمان‌ها قصد دارند در مسیر توفیق حرکت کنند، باید مجموعه‌ای از اهدافی را ترسیم و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنند. در این صورت است که نقطه ضعف و قوت کار مشخص می‌شود.


وی تعامل و ایجاد فضای سالم و قوی بین رسانه‌ها و روابط عمومی فولاد مبارکه را یکی از اهداف ترسیم شده دانست که حاصل نظرسنجی و حرکت در مسیر درست بوده است.


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تکلیف رسانه را انتشار حقایق جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها در فضایی هستند که مداوم اخبار را رصد می‌کنند، انتظار می‌رود حقایق را آنگونه که هست نشر دهند. فولاد مبارکه تمامی مسائل مالی خود را کاملا شفاف در کدال منتشر می‌کند و هیچ نقطه تاریک و پنهانی در صورت‌های مالی این شرکت وجود ندارد و اگر برای هر رسانه‌ یا مسئولی شبهه‌ای وجود دارد، می‌توانند مدارک را ارائه دهند؛ قطعا فولاد مبارکه به آنها پاسخ خواهد داد.


ترابی افزود: فولاد مبارکه در شرایط سخت تحریم و بیماری کرونا ایستاده و به تولید خود ادامه می‌دهد تا چرخ صنعت بچرخد. انتظار می‌رود برخی رسانه‌ها بدون دانش و اطلاعات کافی باعث ایجاد شبهه نشوند. هدف رسانه روشنگری است و باید از بنگاه‌های اقتصادی که شفاف و بدون هیچ مسائل پشت پرده‌ای به فعالیت تولیدی خود ادامه می‌دهد، حمایت کنند.


وی تاکید کرد: شرکت فولاد مبارکه آماده است تا هرگونه ابهام و شبهه در خصوص مسائل مالی و تولید در این شرکت که برای رسانه و یا سایر مسئولان ایجاد شده را پاسخ دهد. خوشبختانه تمامی امور در شرکت فولاد مبارکه سیستمی و بدون دخالت انسانی بوده و تمامی سفارشات از لحظه ثبت تا تحویل در سیستم درج و قابل رصد است.


وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه روی ساختار و فرایند خود اطمینان 100 درصدی دارد عنوان کرد: تمام محصولات تا زمانی که در داخل شرکت بوده، قابل رصد است؛ اما به محض خروج از این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: صنعت فولاد یک صنعت ملی است؛ از مسئولان انتظار می‌رود به عنوان تکلیفی که دارند از این صنعت بازدید کرده و از نزدیک با روند تولید، مشکلات و دغدغه‌های این صنعت آشنا شوند؛ زیرا این صنعت یک صنعت تحریم شده است.


وی با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه گفت: تمامی مسئولان پس از بازدید از شرکت فولاد مبارکه به اتفاق از روند تولید در شرکت فولاد مبارکه شگفت زده شده و قول همکاری وحمایت از این شرکت را دادند.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد