درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:55   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45332صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1399 - 11:19
درخشش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در دومین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت نیرو
در دومین جشنواره و ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو برگزار شد، روابط عمومی نیروگاه رامین موفق به کسب رتبه دوم در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز موفق شد رتبه دوم ارزیابی جشنواره روابط عمومی‌های وزارت نیرو را از آن خود کند.
 
 به گزارش شارا، داوود سلیمانی مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: در دومین جشنواره و ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو برگزار شد، روابط عمومی نیروگاه رامین موفق به کسب رتبه دوم در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.
 
 او افزود: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، تقویت تعاملات درون سازمانی و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مهم‌ترین رسالت دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین بوده و برهمین اساس، این مجموعه نهایت تلاش خود را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی بکار گرفته است.
 
 سلیمانی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران خود در مجموعه روابط عمومی در برنامه ریزی و اجرای این برنامه ها، کسب رتبه دوم ارتباطات درون سازمانی را حاصل همراهی و مشارکت همه کارکنان و مدیران نیروگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان داشت: امیدواریم تا با تمرکز بر موضوعات انگیزشی کارکنان و استفاده از فناوری‌های نوین اطلاع رسانی شاهد تداوم این رویکرد و تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی خود باشیم.
 
 مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز اقدامات شاخص مجموعه روابط عمومی نیروگاه در برنامه ریزی جهت تقویت تعاملات میان مدیران و کارکنان، برگزاری مناسبت‌های ملی-مذهبی، برگزاری مسابقات، اردو‌ها و جشن‌های فرهنگی و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در عرصه مدیریت مصرف انرژی برق را مهمترین معیار‌های کسب رتبه دوم از سوی این مجموعه در بخش ارتباطات درون سازمانی عنوان کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی