درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:18   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45222صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 14 آبان 1399 - 11:11
بیست نکته مهم برای جلب موافقت حامیان مالی
دانش نیکی - پیکره فعالیت شما برای حرکت، نیاز به انرژی دارد. یکی از منابع تامین‌کننده این انرژی، منبع مالی است. حامیان مالی (اسپانسرها)، تامین‌کننده و تقویت‌کننده منابع مالی پروژه شما و به نوعی، تضمین‌کننده ادامه حرکت شما هستند. مهم است که بدانید چگونه آنها را با خود همراه کنید!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پیکره فعالیت شما برای حرکت، نیاز به انرژی دارد. یکی از منابع تامین‌کننده این انرژی، منبع مالی است. حامیان مالی (اسپانسرها)، تامین‌کننده و تقویت‌کننده منابع مالی پروژه شما و به نوعی، تضمین‌کننده ادامه حرکت شما هستند. مهم است که بدانید چگونه آنها را با خود همراه کنید!


نکته اول جلب حمایت مالی

در موضوعی درخواست حمایت کنید که مرتبط با فعالیت تان است و در آن، متخصص و معتبر هستید.


نکته دوم

از مراکز و افراد مرتبط با پروژه خود درخواست حمایت کنید. این ارتباط‌ها می‌توانند بالفعل یا بالقوه باشند!


نکته سوم

بدانید اسپانسرها به دنبال چه هستند. آنها، نیازها و علایقشان را بشناسید و آنچه را که می‌خواهند به آنها بدهید:


برندهای تجاری می‌خواهند: در فعالیتی مشارکت کنند که از طریق آن به چشم بیایند، فعالیتی که موجب افزایش شهرت برند و نام تجاری‌شان شود، وجهه اجتماعی‌شان را تقویت کند و آنها را در قبال جامعه مسؤول نشان دهد، به جلب توجه و ترافیک بیشتر در حوزه کاری‌شان منجر شود، و موجب نمایش محصول و سرویشان شود.


ادارات و ارگان‌های دولتی می‌خواهند: با کسی مشارکت کنند که آنها را در جهت انجام وظایف و اهدافشان و کسب رفاه عمومی یاری کند. در ایجاد فرهنگ همیاری و انجام کار با حداقل هزینه‌ها و حداکثر کارایی موفق باشد.


اشخاص مستقل می‌خواهند: با کسی مشارکت کنند که به آنها در تحقق اهداف و رؤیاهای شخصی‌ و پیشرفت اجتماعی و سیاسی‌شان کمک کند. برخی افراد نیز صرفا به دنبال راهی برای انجام امور خیر و کمک به سایرین هستند.


نکته چهارم

به منافع طرف مذاکره هم فکر کنید؛ اگر تنها به فکر منافع خود باشید، از آغاز بازنده‌اید! جذب اسپانسر یک روند «برنده-برنده» است.


نکته پنجم

سطوح مختلف جذب منابع از یک اسپانسر را برای خودتان تعریف کنید. به عبارتی وقتی نزد یک اسپانسر احتمالی می‌روید، چند برنامه داشته باشید. اما کوته‌نظر نباشید! از رقم بالا شروع کنید و لنگر را بیندازید! ارزش خود را کم نکنید.


نکته ششم

ابتکار عمل و سکان جلسه را به دست گیرید. طبق تحقیقات دانشگاه هاروارد، بهتر است شما شروع‌کننده مذاکره باشید چون اختیارِ دادن پیشنهاد اولیه را به دست می‌آورید. همچنین به طرف مذاکره نشان می‌دهید که اعتماد به نفس دارید.


نکته هفتم

برای مذاکره، طرح داشته باشید. با یک داستان شروع کنید. کارتان را توضیح دهید. منافع همکاری با خود را ذکر کنید. جمعیت‌شناسی خود را توضیح دهید. خواسته‌هایتان را معلوم کنید.


نکته هشتم

برای جلب کمک حامیان خود اعتمادسازی کنید. شفافیت هدف، رسمیت و اعتبار پروژه شما و نحوه معرفی آن، همه در این اعتمادسازی اثر دارند.


نکته نهم

آنچه را از اسپانسر می‌خواهید و آنچه را به او می‌دهید، به صورت کمی معلوم کنید.


نکته دهم

درباره نحوه استفاده از پولی که درخواست می‌کنید صادق باشید و شفاف عمل کنید. نگرانی حامیان مالی‌تان را در مورد این که چطور پولشان به مصرف می‌رسد برطرف کنید. برنامه‌ای مشخص برای نحوه به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره چگونگی استفاده از پول‌ها و منابع مالی پروژه داشته باشید.


نکته یازدهم

اسپانسرهای کوچک و بزرگ داشته باشید و از ملاقات‌های همزمان برای یافتن بهترین اسپانسر غافل نشوید.


نکته دوازدهم

اگر به سراغ یک سازمان یا اداره می‌روید، فرد درست را برای مذاکره انتخاب کنید.


نکته سیزدهم

با خوش قولی، وقت‌شناسی و دادن اطلاعات صحیح، می‌توانید اعتماد طرف مذاکره را جلب کنید.


نکته چهاردهم

هر پکیج، طرح مذاکره یا نامه را مختص یک مرکز و به تناسب آن آماده کنید.


نکته پانزدهم

از مناسبت‌ها و موج‌های اجتماعی که فرصت جذب اسپانسر را برای شما فراهم می‌کنند غافل نشوید.


نکته شانزدهم

افرادی دارای روابط عمومی قوی از تیم تان را برای حضور در جلسه انتخاب کنید. اگر به چهره‌های شناخته شده در جامعه خود دسترسی دارید، کسانی که کار مهمی در زمینه‌ای مرتبط انجام داده‌اند، با آنها به جلسه بروید. به خصوص آنهایی که با پروژه شما اشتراک منافع دارند.


نکته هفدهم

۵ دقیقه اول، مهم‌ترین بخش مذاکره است. طبق تحقیقات، این زمانی است که طرف مذاکره در مورد اعتبار گفتار شما و این که آیا مستحق گرفتن چیزی که تقاضا می‌کنید هستید یا نه، تصمیم می‌گیرد و نتیجه مذاکره به آن بستگی دارد! شروع مذاکره را هوشمندانه و دقیق، برنامه‌ریزی کنید.


نکته هجدهم

همراهی با پروژه خود را به عنوان یک فرصت طلایی نشان دهید! هیچ کس مایل به از دست دادن فرصت‌های طلایی نیست!


نکته نوزدهم

اگر درخواستتان رد شد، علت را جویا شوید تا در آینده قادر به تدبیر آن باشید.


نکته بیستم

وقتی موفق به جذب اسپانسر شدید، نام اسپانسر را به نسبت حمایتش در فعالیت‌های خود برجسته کنید. به این صورت حمایت او را تداوم می‌بخشید.
 

منبع: www.wikiniki.org

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
توکلی
| 1399/8/14 - 11:50 |     0     0     |
بسیاربسیاربسیار عالی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد