درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45137صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 8 آبان 1399 - 00:07
ترکیب روابط عمومی سنتی با بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به موفقیت
روابط عمومی سنتی با کانال هایی مانند رسانه های مطبوعاتی، انتشارات، تلویزیون و رادیو سر و کار دارد. از سوی دیگر، روابط عمومی دیجیتال با مطبوعات از طریق کانال های دیجیتال مانند وبسایت ها، بلاگ ها، رسانه های اجتماعی، مشارکت اینفلوئنسرها و غیره در اتباط است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رشد و توسعه اینترنت باعث تغییر در روش های دریافت اطلاعات، مشارکت و تعامل با برندها و رسانه ها شده است. بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دو حوزه ای هستند که با هم کار می کنند. برای موفقیت در بازار کسب و کار جهانی کنونی، برندها می بایست بهترین روش های سنتی روابط‌عمومی را با روش های بازاریابی مدرن آنلاین ترکیب کنند.


متخصصان روابط عمومی می بایست با تمام ابزارهای دیجیتال مرتبط مانند اپلیکیشن های موبایل، کانال های رسانه اجتماعی، بلاگ ها، SEO و بازاریابی ایمیل آشنا باشند. حال باید ببینیم که چرا روابط عمومی سنتی و بازاریابی دیجیتال در سال 2020 با هم ترکیب می شوند و چگونه این امر رخ می دهد.

در سال 2020، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال چطور می توانند به شما کمک کنند


روابط عمومی به برندها کمک می کند تا تصویر مثبتی از خود نشان دهند و آوازه و اعتبار خود را حفظ کنند. این کار با ارائه تصویری مثبتی در رسانه ها انجام می شود. روابط عمومی به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند مشتری را بدون فروش اجناس و ارائه خدمات جذب کنند.


روابط عمومی سنتی با کانال هایی مانند رسانه های مطبوعاتی، انتشارات، تلویزیون و رادیو سر و کار دارد. از سوی دیگر، روابط عمومی دیجیتال با مطبوعات از طریق کانال های دیجیتال مانند وبسایت ها، بلاگ ها، رسانه های اجتماعی، مشارکت اینفلوئنسرها و غیره در اتباط است.


بازاریابی دیجیتال از طریق کانال های دیجیتالی آنلاین (موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، ایمیل و غیره) برند شما را به مشتریان معرفی می کند و ارتباط شما را با آنها تسهیل می بخشد. هر چقدر قلمرو بازاریابی دیجیتال کامل تر می شود، موتورهای جستجو به سختی می توانند اطلاعات را رتبه بندی کنند. بنابراین برندهای دیجیتال می بایست مدام استراتژی های خود را به روز کنند تا همچنان به بقای خود ادامه دهند.

مزایای ترکیب روابط عمومی سنتی با بازاریابی دیجیتال


به نظر می رسد روابط عمومی سنتی و بازاریابی دیجیتال به یکدیگر مرتبط نباشند، به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها همچنان تیم های روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال را از هم تفکیک می کنند و برای هر کدام اهداف و بودجه ای جداگانه درنظر می گیرند. با این حال بسیاری از کسب و کارها دریافته اند که روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال بهتر می توانند با یکدیگر همکاری کنند، چرا که اهداف مشترکی دارند.


به عنوان مثال هدف روابط عمومی این است که تصویر برند شما را به مخاطبان معرفی کند. بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا این کار را از طریق وبلاگ ها انجام دهید. ارسال ایمیل نیز گزینه خوبی برای تاثیرگذاری بر مخاطبان است.


کسانی که تا امروز روابط عمومی و بازاریابی دیجتال را به هم وابسته نمی دانند، فرصت های زیادی را از دست می دهند، فرصت هایی از قبیل دسترسی به مشتریان و ناشران، تسهیل در افزایش درآمد و افزایش درک مخاطبان نسبت به برند.
 

نویسنده: Sally Norton

Sep 23, 2020

www.publicrelationstoday.com

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد