درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44162صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 21 مرداد 1399 - 14:50
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان: روابط عمومی قوی، مدیر سازمان را قوی تر می کند
هر مدیر منصفی آرزو دارد از همکاران فعال و آماده پذیرش مسئولیت برخوردار باشد و دراین راستا علاوه بر انجام وظایف محوله، در سازمان خود نیروسازی کند تا سازمان در هیچ شرایطی از نظر منابع انسانی دچار خلا نباشد و با رفتن مدیر، یا معاونان و یا هر رده شغلی دغدغه جایگزینی وجود نداشته باشد و ایده آل موقعی خواهد بود که گزینش شاخص از میان چند شایسته سخت گردد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل راه و شهرسازی لارستان: اهمیت و بها دادن به روابط‌عمومی سازمان و داشتن ارتباط مستمر و صادقانه با رسانه ها بی شک قوی تر شدن مدیر سازمان واعتماد عمومی را در پی خواهد داشت.

به گزارش شارا، مهندس محمدرضا باقری فرد که به روال سال های گذشته این بار تا حدودی صمیمانه تر با خبرنگاران شهرستان های گراش و اوز دیدار و گفتگو می کرد، افزود: هر مدیر منصفی آرزو دارد از همکاران فعال و آماده پذیرش مسئولیت برخوردار باشد و دراین راستا علاوه بر انجام وظایف محوله، در سازمان خود نیروسازی کند تا سازمان در هیچ شرایطی از نظر منابع انسانی دچار خلا نباشد و با رفتن مدیر، یا معاونان و یا هر رده شغلی دغدغه جایگزینی وجود نداشته باشد و ایده آل موقعی خواهد بود که گزینش شاخص از میان چند شایسته سخت گردد.


مدیر کل با بیان نقش خبرنگاران در برقراری ارتباط مستمر بین مسئولان اجرایی و جامعه اظهار کرد: مطمئن باشید اداره کل راه و شهرسازی لارستان هر زمان که خبرنگاران اراده کنند آماده نشست و پاسخگویی است.


وی خاطرنشان کرد: من حاضرم چه در اداره کل یا هر جای دیگر از شهرستان که قرار بگذارید شرکت کنم و به هر سوال خبرنگاران و یا صدایی از میان اقشار جواب بدهم.


مدیر کل در تبیین دیدگاه خود گفت: مردم وقتی به صداقت پاسخ دهنده پی ببرند، اعتماد می کنند.

باقری فرد تشکیل هیأت امنای مردمی در شهرستان اوز را گامی متحولانه در راستای توسعه راه سازی عنوان کرد و افزود: با پای کار آمدن نیکوکاران برای مشارکت در بهسازی راه اوز تا کوره و ادامه آن تا بختیاری، نوید شکوفایی خروج این شهرستان از بن بست فراهم می شود و اداره کل نیز کوشش خواهد کرد با تخصیص اعتبار به این عملیات سرعت ببخشد.


این مقام اداره کل ورودی اوز را به سه محور شرق، غرب و شمال تقسیم و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورودی و خروجی شرق اوز با وجود نیاز به اقدامات تکمیلی، وضعیت مناسبی پیدا کرده است و برای بخش غربی نیز سعی خواهد شد در برنامه دو بانده شدن با چهارخط قرار بگیرد ضمن این که ۳۵ کیلومتر از خنج تا سه راهی ارد در دستور کار قرار گرفته و با همکاری دکتر حسین حسین زاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعتبار برای آن پیش بینی و امید است در آینده ای نزدیک این طرح مورد بهره برداری قراربگیرد.


باقری فرد، در ادامه این طرح افزود: با تخصیص اعتبار در تلاش هستیم وضعیت تونل سه راهی ارد تا لامرد را بهبود دهیم تا از استاندارهای لازم بیشتر برخوردار گردد.


وی با پراهمیت دانستن نقش توسعه جاده ای خاطرنشان کرد: افزایش جاده و اتصال مراکز شهری و روستایی از هر سو بر افزایش امنیت تردد و منابع اشتغالی و رونق تجارت و اقتصاد منطقه تاثیر شایان می گذارد.

بنابراین عقل سلیم حکم می کند همه یکدست و به دوراز تعصب برای فراهم آوری این شرایط مطلوب حرف مشترک بزنیم تا هم مقامات بالادستی و هم خیراندیشان برای این شاخص مهم توسعه به منطقه کمک کنند.


باقری فرد با ابراز خشنودی از عملیاتی شدن بهسازی راه اوز-کوره که درصدی از آن توسط شهرداری اوز صورت می گیرد از برنامه اداره کل برای دعوت از مقامات وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: از مهندس علی اصغر علی پور، فرماندار شهرستان اوز، که در این خصوص پرتلاش عمل می کند تقاضا کرده است برنامه کلنگ زنی را به حضور مقامات و کارشناسان موکول کند تا امکان تخصیص و افزایش اعتبارات تخصیصی را به دنبال داشته باشد. وی در عین حال تاکید کرد: چنان چه عوامل اجرایی، مردمی و رسانه همدل باشند مطمئن باشید روی تصمیم مقامی که از تهران می آید تاثیر فوق العاده مثبت خواهد گذاشت.


مهندس باقری فرد در جواب دکتر پروانه پدرام، سردبیر فصل نامه با پیام دانش اوز، در رابطه با حادثه خیز بودن بولواراوز به گراش به خصوص در جایی که دانشگاه آزاد قرار دارد و به سبب وجود اماکن هنری و تفریحی در دانشگاه رفت و آمد زیاد است جواب داد که این موضوع را در دستور کار قرار می دهد و کارشناسان را برای بررسی می فرستد.


مدیر کل بار دیگر با با ارزش دانستن فعالیت رسانه های همگانی و نقش بی بدیل خبرنگاران در جواب نمایندگان رسانه از گراش و احمد خضری مدیر مسئول پسین از اوز در خصوص دادن بعضی امتیازات چون زمین گفت: با بررسی معیارها و دستورالعمل ها مطمئنا انجام خواهد داد و از صاحبان رسانه ها خواست اسامی خبرنگاران دارای سمت رسمی را برای احسان تابنده مدیر روابط عمومی ارسال کنند.


در این نشست صمیمانه احمد خضری، مدیر مسئول به اتفاق خبرنگاران پسین اوز حمیرا نامدار و مریم سمیعی، دکتر مرتضی اسماعیلی، مدیر مسئول پایگاه خبری مربوطی کهنه، عبدالعزیز خضری، دکتر پروانه پدرام و شیما رحمان پور، مدیر مسئول و سردبیران فصل نامه با پیام دانش اوز و پایگاه خبری پیام دانش و جمعی از صاحبان رسانه و خبرنگاران شهرستان گراش حضور داشتند و مهندس محمدرضا باقری فرد به پرسش های همه حاضران پاسخ هایی روشن و به دور از سیاسی کاری داد.


این نشست که ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته دوشنبه ۲۰ مرداد ماه ۹۹ در تالار اداره کل برگزار شد ابتدا احسان تابنده مدیر جدید روابط عمومی صحبت را آغاز کرد و پس از خوش آمدگویی مدیر کل، خبرنگاران حاضر به دنبال معرفی خود سخنان کوتاهی را بیان داشتند.


در این آئین عبدالعزیز خضری، خدمات والای مهندس باقری فرد در پشتیبانی موثر در ایجاد بولوار دانشجو (خیریه حاج محمدامین ملکی) دانشگاه آزاد را ستود و خاطرنشان کرد: با تجربه نزدیک به ۵۰ سال حضورم در مراکز اداری و اجتماعی و کار روزنامه نگاری، مهندس محمدرضا باقری فرد را در ردیف مدیران تاثیر گذار می بینم که شیوه رفتاری، گفتاری و عملگرایی وی در حرف و عمل یکی است.


خضری افزود: از سال ۱۳۵۳ به مفهوم رسانه و ارتباط جمعی عمیقا پی برده و از ثمرات آن در مشاغل مدیریتی بهره فراوان برده ام.


رییس دانشگاه آزاد اوز خاطر نشان کرد: برای کمک به ساخت بولوار دانشگاه نزد همه مدیران اداره کل آمده و استمداد طلبیده بودم و خوشبختان شما با پر اهمیت دانستن جان مردم و به ویژه دانشجویان کمک کردید و حتی اعتبار از استاندار وقت مهندس محمدعلی افشانی هم گرفتید.

مهندس تابنده مدیر روابط عمومی با تاکید بر سخنان مدیر کل از فعال بودن پایگاه خبر رسانی اداره کل و راه اندازی پایگاه خبری زیر نظر وزارت در چند روز آینده خبر داد و یادآورشد، هر آن آماده پاسخگویی به عوامل رسانه ها هست.

در آخر نشست ۱.۵ ساعته با اهدای لوح و کارت هدیه از کلیه خبرنگاران حاضر تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد