درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44116صفحه نخست » شنبه، 18 مرداد 1399 - 12:04
یادداشت مهدی ارکونتن به مناسبت روزخبرنگار
خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی
خبرنگاران ابرانسان هایی هستند که در راه آشکارشدن حقیقت و انجام وظیفه سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق، مستند، وثیق و راهنما تلاش می کنند و در راه دست یابی به این حقیقت، وجدان اجتماعی و شرافت حرفه ای را با تعهد به دفاع از حقوق فردی و حریم خصوصی و معیارهای اخلاقی به کار می گیرند.
  

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است
هر که آگه تر بود جانش قوی است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نیک می دانید که خبر، آینه تمام نمای واقعیت های جامعه انسانی و پژواک ارزش های الهی و خبرنگار، هنرمندی است که به نقاشی حقیقت بر بوم رسانه ها می پردازد تا راهنمای افکارعمومی جامعه به سوی رستگاری و گزینش هشیارانه باشد.


رجای واثق داریم که رسانه ها، میدان رقابت اندیشه ها برای گزینش هوشمندانه از سوی انسان‌های فرهیخته‌اند، میدان انجام رسالت تنویرافکار عمومی، برخورد سالم آراء و اندیشه های متفاوت و تلاش برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی و خبرنگاران رزمندگان این رزمگاه تا به تحقق بشارت حضرت حق تعالی یاری کنند، او که فرمود: «فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه».


خبرنگاران ابرانسان هایی هستند که در راه آشکارشدن حقیقت و انجام وظیفه سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق، مستند، وثیق و راهنما تلاش می کنند و در راه دست یابی به این حقیقت، وجدان اجتماعی و شرافت حرفه ای را با تعهد به دفاع از حقوق فردی و حریم خصوصی و معیارهای اخلاقی به کار می گیرند.


آنان کسانی اند که قلم زدنشان، گام نهادن به عرصه آرمان های الهی و انسانی است. خبرنگاران با اخبار بیداری بخش و هشیارکننده پرگشودن سیمرغ خرد را تا قله قاف انسانیت میسر می کنند و بال این اوج گیری جز تعهد به حقیقت و شرح واقعیت و به تصویرکشیدن پیچیدگی های راه رستگاری نیست.


پس شما ای خبرنگاران والامقام که خدای منان به قلمتان سوگند یاد کرده و چکامه های زیبایتان بر سطور اخبار و گزارش ها دل تیرگی ها را می شکافد تا شفافیت و بیداری و آگاهی را به جامعه ارزانی دارد، روزتان خجسته و فرخنده و قلمتان در بیان حقایق روان باد؛ باشد که از این رهگذر واژه های زیبای رهایی به قلم طبع بیارایید و مژده رسیدن صبح بیداری دهید و زدوده شدن زنگار جهل از ذهن تاریخ و جامعه را به ارمغان آورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد