درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 11:50   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
  روز جهانی قصه‌گویی و روابط‌عمومی
  روز جهانی قصه‌گویی
  ورنور وینج، نویسنده تاثیرگذار علمی تخیلی درگذشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43474صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 6 شهریور 1401 - 08:21
رویکرد استراتژیک به روابط عمومی
در اغلب مقالات و نوشته‌ها، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی بیش از حد ساده‌ انگاشته و فهمیده شده و معمولا جایی برای عاملیت شاغلان و متخصصان روابط عمومی و تاثیر کنش‌های آنها بر ساختارها و معادلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سازمانی دیده نمی‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اغلب مقالات و نوشته‌ها، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی بیش از حد ساده‌ انگاشته و فهمیده شده و معمولا جایی برای عاملیت شاغلان و متخصصان روابط عمومی و تاثیر کنش‌های آنها بر ساختارها و معادلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سازمانی دیده نمی‌شود.


رویکرد و نگرش استراتژیک مبتنی بر امکانات این روزهای ما برای نشاندن روابط عمومی در جایگاه واقعی خودش است. یعنی استفاده از امکانات "اکنون" برای تغییر وضعیت فعلی و تضمین آن در آینده است. در واقع رویکرد استراتژیک در پی پاسخ به این پرسش اصلی است: "از میان تمام آنچه ممکن بود، چرا امروز اینجا هستیم؛ و امکان دارد فردا در چه صورت چگونه باشد.":


• آمادگی - خود را برای موفقیت آماده کنید.
• حالا کجا هستید؟ - وضعیت فعلی خود را درک کنید.
• کجا می‌روید؟ - به تصویر بزرگتر نگاه کنید.
• چطور به آنجا خواهید رفت؟ - ایجاد یک چارچوب استراتژیک
• چگونه برنامه را مدیریت خواهید کرد؟ - اجرای چارچوب


نگاه استراتژیک به روابط عمومی هم محدویت ها را می بیند و هم امکانات را می سنجد. هم چشمی به قدرت دولت و سازمان دارد و هم به قدرت ارتباطی روابط عمومی ایمان دارد. هم به دنبال معنی بخشی به تلاشهای متخصصان روابط عمومی است و هم به رابطه میان افراد، گروه‌ها، نهادها، فرایند‌ها و رخدادها توجه دارد.


رویکرد استراتژیک به روابط عمومی یک جهت روشن و شفاف می دهد و این به همه شاغلان این حوزه امکان می دهد تا در همان جهت گام بردارند. این بدان معنی است که سفر روابط عمومی ها بسیار ساده تر و آسان تر خواهد شد؛ همه می دانند که چه کاری باید انجام دهند!


تدوین استراتژی کمک می کند اول از همه نگرش و فعالیت مان را بهبود ببخشیم، به یک موضوع خاص بپردازیم، به پویایی حرفه مان کمک کنیم، تغییر ایجاد کنیم و از همه مهمتر، مسئولیت پذیر باشیم.


در واقع رویکرد استراتژیک به متخصصان روابط عمومی این امکان را می دهد که انتظارات خود را تعیین کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  درس اقتصاد از تولستوی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد