درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43237صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 9 خرداد 1399 - 00:19
مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
مدرس علوم ارتباطات و یکی از فعالان رسانه در یزد گفت: رسالت اصلی مدیران روابط عمومی ها در اداره ها و سازمان‌های دولتی استان علاوه بر گسترش ارتباط با رسانه‌های گروهی، پیگیری رفع مشکلات و مطالبات مردم است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدرس علوم ارتباطات و یکی از فعالان رسانه در یزد گفت: رسالت اصلی مدیران روابط عمومی ها در اداره ها و سازمان‌های دولتی استان علاوه بر گسترش ارتباط با رسانه‌های گروهی، پیگیری رفع مشکلات و مطالبات مردم است.
 
 عبدالمجید معنوی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی مسوولان روابط‌عمومی اداره های شهرستان مهریز به اهمیت و نقش این مسوولیت در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: باید با ارتباط قوی نسبت به بررسی و انعکاس نظر مردم به مسوولان در مجموعه اداری تلاش کرد.
 
 وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند و باید با جدیت ، علاقه‌مندی و احساس تکلیف در قبال رسالت خطیری که بر عهده دارند آیینه تمام نمای معضلات ،بیان کننده مسائل و مشکلات مردم و در ارتقای خدمات به ارباب‌ رجوع تلاش کنند.
 
 عضو خانه مطبوعات یزد اظهار کرد: چند پیشگی، نداشتن آموزش های لازم و پست سازمانی مستقل در دستگاه‌های اجرایی اهم مشکلات مدیران روابط عمومی‌های استان یزد در ۱۰ شهرستان است که در این خصوص باید با برنامه‌ریزی مناسب تلاش کرد.
 
 معنوی به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مدرسان مجرب ، ارزیابی فعالیت‌ها و انتخاب افراد دلسوز در صدر روابط عمومی اداره ها به عنوان یکی از راهکارهای ضروری برای ارتقای نقش این جایگاه در جامعه تاکید کرد.
 
 در این دوره آموزشی، مسوولان روابط عمومی اداره های مهریز به طرح دیدگاه و مسائل و مشکلات کاری خود پرداختند و برگزاری دوره‌های آموزشی را به عنوان یک ضرورت طرح کردند.
 
 همچنین در خصوص اهمیت و نقش روابط عمومی و نحوه تهیه خبر و گزارش آموزش های لازم در این کارگاه ارائه شد.
 
 مهریز ۶۰ مسوول روابط عمومی و ۱۰ خبرنگار دارد، مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد