درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43113صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 12:41
از مسئولان روابط عمومی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان اصفهان تجلیل شد
آیین تجلیل از مسئولان روابط‌عمومی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و در راستای قدردانی از زحمات مدافعان تلاشگر و خدوم سلامت از وی نیز تجلیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیین تجلیل از مسئولان روابط‌عمومی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و در راستای قدردانی از زحمات مدافعان تلاشگر و خدوم سلامت از وی نیز تجلیل شد.

در آیین تجلیل از روابط عمومی های پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به نمایندگی از مدافعان سلامت و در راستای تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در مقابله با کرونا از مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نیز تقدیر به عمل آمد.

شهرام عروف زاد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در این آیین ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت (پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان) گفت: مجموعه مسئولین و کارکنان دانشگاه فرهنگیان قدردان زحمات مدافعان سلامت هستند و امروز به نمایندگی از تلاشگران خط مقدم مبارزه با کرونا در خدمت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان هستیم تا از این مدیر روابط عمومی و پزشک هم به جهت فعالیت در روابط عمومی و اطلاع رسانی روشن، شفاف، ایجاد آرامش روانی و تنویر افکار عمومی در خصوص شیوع ویروس کرونا تقدیر کنیم و هم به نمایندگی از مدافعان سلامت با تجلیل از ایشان به عنوان پزشک زحمات تمام عوامل محترم بهداشت و درمان را در راه مقابله با ویروس کرونا ارج بنهیم و از ایشان می خواهیم پیام قدردانی و تشکر صمیمانه ما را خدمت تمام عوامل و کارد بهداشت و درمان ابلاغ کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: روابط عمومی یک عنصر محرک، تقویت کننده وآگاهی بخش است. روابط عمومی یک محرک است برای بالابردن تعهد سازمانی و یک عنصر قوی در ارزیابی سازمان و تقویت کننده برنامه ها و سیاستگذاری ها است.ع

روف زاد گفت: فعالیت روابط عمومی در دو بخش درون سازمان و برون سازمان مشهود است، با انعکاس مطلوب رویداد ها شکل و ساختار سازمان را نظم می دهد و همچنین نگرش و ذهن مخاطبان بیرونی را در خصوص سازمان روشن و شفاف می کند.

وی در پایان با تشکر از زحمات و اقدامات روابط عمومی ها در دانشگاه فرهنگیان، پردیس ها و مراکز بیان کرد: روابط عمومی نقش های متفاوتی دارد از اطلاع رسانی گرفته تا مسئولیت های اجتماعی، سلامت ، محرک در جهش تولید و سواد رسانه از نقش های روابط عمومی است و در شرایط کنونی کرونا نقش مسئولیت های اجتماعی و ارتقاء آگاهی ها در حوزه سلامت بسیار آشکارتر است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در این جلسه ضمن تشکر از دعوت دانشگاه فرهنگیان گفت: روابط عمومی یکی از گرایش های مهم در علوم انسانی است، سال هاست در علوم انسانی که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است ضعف داریم و به همین جهت در روابط عمومی هم دارای ضعف هایی هستیم که نیاز به مطالعه و پژوهش برای رفع این کاستی ها داریم.

آرش نجیمی با اشاره به شرایط استان به جهت کرونا عنوان کرد: بنده عنوان فرصت کرونا را تلنگر کرونا تغییر می دهم. این تلنگر به ما می گوید باید در همه بخش ها تجدید نظر کنیم از ارتباطات اجتماعی تا اطلاع رسانی و آموزش، اعتماد عمومی بسیار مهم است و وقتی از دست برود حاصل شدن آن دشوار است. با اطلاع رسانی شفاف و بیان حقایق در خصوص کرونا و آمارهای معتبر مشاهده شد که اعتماد عمومی کامل جلب شد و مردم کشور از رسانه ملی و رسانه های داخلی اخبار کرونا را دنبال می کنند و به آن اعتماد دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: در شرایط کرونا، همدلی و همراهی دستگاه ها و مردم عزیز استان بسیار عالی بود و این ویروس باعث تقویت همدلی و همراهی مردم شد. اگر مقایسه کنیم وضعیت کشور ایران را با کشور های پیشرفته و توسعه یافته کاملا مشخص است که شرایط ما بهتر است اما این به معنای عادی شدن شرایط نیست و این تفکر که حساسیت ها از بین رفته و همه چیز عادی است خطرناک است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: همه مجموعه ها باید به فکر دوران پسا کرونا باشند و برای آن برنامه ریزی کنند فرهنگ زندگی با کرونا باید ترویج شود، رعایت پروتکل ها باید نهادینه شود با تلنگر کرونا ضمن اینکه باید در اطلاع رسانی و روابط عمومی تجدید نظر کنیم باید در همه جنبه ها نیز تجدید نظر کنیم و راهبرد های جدید تعریف کنیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد