درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 23:54   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43022صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 14:59
روابط عمومی یعنی هنر مردم داری
حامد هاتفی مدیرروابط عمومی بیمه ایران معین - روابط عمومی اشتراک حرفه ای مشاغل زیادی را در بر می گیرد و از گستردگی در عرصه اجتماع برخوردار است. با این توصیف تعریف رایجی که می توان از روابط عمومی بیان کرد یعنی مدیریت ارتباطات بین سازمان و مخاطب، روابط عمومی یعنی هنر مردم داری، یعنی داشتن رابطه خوب با دیگران.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فعالیتهای روابط‌عمومی و سعی در برقراری ارتباط و تفاهم با هم از عهد باستان وجود داشته است ، تنها ابزار و ادوات روابط عمومی ، نوع مهارت و تخصص فعالیت های روابط عمومی با تغییر و تحول همراه بوده است . سنگ نوشته های باقی مانده از زمان شاهان هخامنشی ، نشان دهنده واقف بودن آنان به قدرت و تاثیر افکار عمومی است . در عین حال با وجود چنین پیشینه ای از روابط عمومی به مفهوم امروزی آن به عنوان یک دانش نوپا و جوان یاد می شود که قدمت آن در جهان کمتر از یک قرن و در ایران حدود نیم قرن است . بیان یک تعریف جامع و کلی از روابط عمومی کاری دشوار است .

 

چرا که روابط عمومی اشتراک حرفه ای مشاغل زیادی را در بر می گیرد و از گستردگی در عرصه اجتماع برخوردار است. با این توصیف تعریف رایجی که می توان از روابط عمومی بیان کرد یعنی مدیریت ارتباطات بین سازمان و مخاطب، روابط عمومی یعنی هنر مردم داری، یعنی داشتن رابطه خوب با دیگران. یعنی تلاش برای کسب همکاری مردم و گروه هایی که برای سازمان اهمیت دارد. روابط عمومی یعنی هنر کاربرد خردمندانه از رسانه های جمعی برای نفوذ در افکار عمومی است .


از سویی دیگر ارتباطات را سنگ بنا و پایه اولیه تمدن بشری خوانده اند . مبادله اطلاعات و افکار میان آحاد انسانی یکی از مهمترین نیازهای زندگی اجتماعی است . در این میان ارتباطات حلقه واسطی است که فرد را به جامعه متصل کرده و زمینه انتقال میراث فرهنگی را از نسلی به نسل دیگر فراهم آورده است .


رسانه ها مهمترین و موثرترین ابزار انتقال اطلاعات و آگاهی ها در تحقق فرآیند ارتباطات هستند . نقش رسانه ها در سده معاصر هر روز بیش از پیش برجسته شده است . رسانه ها در عصر حاضر به واسطه کشف و به کارگیری تکنولوژی های جدید ارتباطی تا عمق جوامع نفوذ کرده و از تاثیر بسزا و تعیین کننده ای در جهت دهی افکار عمومی برخوردر شده اند . عصر جدید بر پایه ارتباطات و اطلاعات شکل گرفته است . بدون ارتباط و بهره گیری از رسانه های جدید امید کمتری برای حصول به هدف های فوری و ضروری در زمان مناسب می توان داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد