درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 08:12   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر استفاده از نیروهای متخصص و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42984صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 11:41
پیام وزیر ورزش به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش شارا متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

عصر حاضر، عصر ارتباطات و تعاملات گسترده جهانیان بوده و هر روزه شاهد بروز تحولات بنیادین و اساسی در حوزه‌های گوناگون هستیم.


قدر مسلم این‌که، نام‌گذاری این روز خجسته به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی، خود مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابط‌عمومی‌ در عرصه آگاهی‌بخشی دوسویه به ارکان تصمیم‌گیر دستگاه‌ها و افکار عمومی است.

علم ارتباطات و دست‌اندرکاران فعال در حوزه روابط عمومی و رسانه، به مثابه شریان‌های حیاتی آگاهی بخشی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان‌ها به شمار می‌آیند و به همین دلیل، این حوزه در جایگاه نهادی، ستادی و اجرایی هر دستگاهی، سهمی مهم و انکارناپذیر به خصوص در روند اطلاع‌رسانی و انسجام‌بخشی به افکار عمومی دارد.


در واقع کار شاخص روابط ‌عمومی، به ویژه در دو بخش ورزش و جوانان به ثمر رساندن مجموعه‌ی تلاش‌ها و اقدامات آگاهانه مبتنی بر برنامه‌ریزی به منظور کسب تفاهم متقابل بین سازمان و افراد صاحب نظر بوده تا به شکلی قدرتمند و در نقش یک آیینه تمام‌نما، علاوه بر برون‌داد اتفاقات و رویدادهای درون‌سازمانی، پاسخ‌های صریح، دقیق و شفاف در زمان مقتضی را به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود در حوزه های مختلف این مجموعه ارائه دهد.


این همان نقشی است که روابط‌عمومی‌ها در هر برهه‌ای از زمان به منظور آگاهی‌بخشی به جامعه و شفاف‌سازی تمامی عرصه‌ها، به عهده گرفته‌اند.

امروز نقش بی‌بدیل روابط‌عمومی و رسانه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و رسانه‌ها به عنوان یکی از ابزارهای حکمرانی شایسته، در شرایط جدید دنیا به نحوی نقش‌آفرینی می‌کنند که به صراحت می‌توان گفت امروز رسانه، با سایر منابع در اختیار کشورها برای توسعه، برابری می‌کند.

بدون تردید، روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه‌های اجتماعی ایفاگر بوده و خواهند بود.


روابط‌عمومی هر دستگاه می‌تواند با بهره‌جویی از علم و دانش روز، نقش والایی را در امر داده پردازی از نیازهای جامعه و امکانات موجود، پیوند مستحکمی را میان اهداف سازمانی با مطالبات بیرونی برقرار سازد.


اینجانب، فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی فرهیختگان عرصه آگاهی‌بخشی، ارتباطات و رسانه به ویژه در حوزه ورزش و جوانان را تبریک گفته و از درگاه خداوند تبارک توفیق روز افزون خواستارم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400