درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42940صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 17:10
کلید واژه روابط عمومی در شرکت های بیمه
مسعود بادین ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا - جایگاه روابط عمومی جایگاه ویژه ای است. اما در کشور ما بخصوص در نهادهای مالی، انتظاراتی که از روابط عمومی ها وجود دارد، انتظارات تبلیغاتی و بازاریابی است تا فرهنگ سازی. به این معنا که در روابط عمومی ها وجه تبلیغاتی به نسبت فعالیت های اطلاع رسانی غالب است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومیها در توسعه نظام ارتباطی جامعه، آگاه سازی افکار عمومی، رضایت‌مندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقشی روشنگر و اساسی دارند؛ به گونه ای که در سطح کلان و ملی، هیچ برنامه ای به سرانجام مطلوب نخواهد رسید مگر آنکه قبلا پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی آن تنظیم و همراه با برنامه اجرا شده باشد.

جایگاه روابط عمومی جایگاه ویژه ای است. اما در کشور ما بخصوص در نهادهای مالی، انتظاراتی که از روابط عمومی ها وجود دارد، انتظارات تبلیغاتی و بازاریابی است تا فرهنگ سازی. به این معنا که در روابط عمومی ها وجه تبلیغاتی به نسبت فعالیت های اطلاع رسانی غالب است.


غالب بودن تبلیغات بر اطلاع رسانی در روابط عمومی ها باید اصلاح شود و روابط عمومی دقیقا به کارکرد اصلی خود که ایجاد روابط اثربخش و موثر بین سازمان و مخاطبانش با هدف همدلی، تفاهم و مشارکت سازمانی برای رسیدن به اهداف سازمانی است، بپردازد.


اگر روابط عمومی بخواهد نقش اصلی خودرا ایفا کند، باید ابزارها و اختیارات لازم را داشته باشد که در چهارچوب و مسیر اهداف سازمانی حرکت کند. اگر این ابزار نباشد ما نباید از روابط عمومی انتظار فعالیت گسترده فرهنگی داشته باشیم.


سازمان ها و شرکت های بیمه ای اگر در تصمیم سازی ها و تصمیم¬گیری¬ها به روابط عمومی اهمیت ندهند، روابط عمومی نمی تواند به طور شایسته و مطلوب در راستای اهداف سازمان حرکت کند. روابط عمومی در صنعت بیمه به تنهایی نمی تواند از عهده ی این امر خطیر برآید و این مستلزم همکاری و همراهی نهادها و سازمان¬های متولی امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.


روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان و شرکت است. نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان. (رسانه¬ها، مردم، نمایندگان، کارکنان، سهامداران و حتی استارت¬آپ¬ها).


وظیفه روابط عمومی¬ها در حوزه فرهنگ¬سازی و اطلاع¬رسانی را می¬توان در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی تبیین کرد.


از جمله ابزارها و شیوه¬های مهم و کلیدی روابط عمومی¬ها در اطلاع¬رسانی و فرهنگ-سازی، رسانه¬ها هستند. روابط عمومی که نتواند تعامل مناسبی با فعالان رسانه ای، به عنوان یکی از ارکان مهم و موثر در امر فرهنگ سازی ارتباط برقرار کند، در کار خود موفق نخواهد بود.


اگر روابط عمومی کار فرهنگی و اطلاع¬رسانی کند ولی سایر بخش¬های سازمان آموزش و اطلاعات کافی را در برخورد با مخاطبان نداشته باشند، فعالیت¬های فرهنگی روابط عمومی موثر نخواهد بود.


مسئولین ارشد و شبکه ی فروش(نمایندگان) در شرکت های بیمه باید بتوانند به روابط عمومی در راستای اهداف سازمانی کمک کنند. در صورت عدم همراهی و عدم همکاری، روابط عمومی عملا قادر به کسب نتایج مطلوب و مورد نظر در شرکت های بیمه نخواهد بود.


مدیریت ارتباط با رسانه¬ها و تعامل با این حوزه امر خطیری است که اگر به صورت حرفه¬ای انجام شود، آثار مطلوب و تاثیر گذاری از خود برجای خواهد گذاشت. موفقیت ارتباط با رسانه¬ها و بازخورد مناسب آن منوط به ارایه آموزش¬های تخصصی به کارکنان روابط عمومی و و متقابلا برگزاری دوره های آموزش فنی بیمه ای برای فعالان رسانه خواهد بود.

نکته مهم و کلیدی که در فرهنگ¬سازی بیمه بایستی به آن اشاره و توجه کرد، ظرفیت ویژه مردم و بیمه¬گذاران است که اگر خدمات و تسهیلات مناسبی در زمان صدور بیمه¬نامه و پرداخت خسارت دریافت کنند، بهترین مبلغ و سفیر ترویج فرهنگ بیمه در جامعه محسوب می¬شوند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد