درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:36   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42490صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 31 فروردین 1399 - 08:30
5 راهنمایی متمرکز برای بهبود فرهنگ شرکت
اگر واقعاً می خواهید فرهنگ شرکت خود را بهبود بخشید، پس حتماً توصیه هایی را که در اینجا به شما ارائه داده ایم، دنبال کنید. به استفاده بیشتر فناوری در محیط کار خود فکر کنید و مطمئن شوید که در حد امکان انعطاف پذیر هستید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، فرهنگ شرکت شما بهبود می یابد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از افراد هنگام بحث در مورد موفقیت یک تجارت و جذابیت آن برای کارمندان جدید، در مورد فرهنگ شرکت صحبت می کنند، اما این در واقع به چه معنی است؟ فرهنگ شرکت شما، محیطی است که در آن کار می کنید؛ اهداف و عقاید مشترک.

در سال 2020 داشتن فرهنگ شرکت خوب بسیار مهم است. در اینجا، ما می خواهیم برخی از نکات برتر را برای بهبود فرهنگ شرکت ارائه دهیم:


در برقراری ارتباط، دارای اهداف شفاف تر باشید
اولین نکته برای کسانی که می خواهند فرهنگ شرکت خود را بهبود بخشند این است که دارای اهداف شفاف تر باشند. شما باید یک هدف اصلی داشته باشید و چندین هدف کوچکتر که می توانند با گذشت زمان تنظیم شوند. هنگامی که مدیریت همه اهداف را تعیین می کند، فرهنگ شرکت می تواند تحت تأثیر منفی قرار گیرد. سعی کنید همه را درگیر کنید و این به نفع شرکت شما خواهد بود.


انعطاف پذیر بمانید
در سال 2020، مشاغلی مورد ستایش قرار می گیرند که در نوع نقشهایی که ارائه می دهند بسیار انعطاف پذیرتر هستند. فرهنگ خوب شرکت معمولاً شامل انعطاف پذیری است که شامل ساعات کار بهتر و کار انعطاف پذیر است. آیا کارمندان شما می توانند از خانه کار کنند؟ اگر ممکن است، پس چرا اجازه نمی دهیم که در مواقع ضروری، این کار را انجام دهند؟ هرچه انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید، تعادل کار و زندگی کارمندتان بهتر و بیشتر می شود.


مزایا را بهبود بخشید
راه عالی دیگر برای بهبود فرهنگ شرکت، بهبود طرح مزایاست. یک راه خوب برای این کار سرمایه گذاری در نرم افزارهای موردنیاز کارمندان است. شخصی سازی در اینجا خیلی مهم است و خواهید دید که این امر تأثیر مثبتی بر تجارت و فرهنگ شرکت شما می گذارد.


رشد شخصی را تشویق کنید
در حالی که ممکن است هدف اصلی شما رشد تجارت باشد اما روش های دیگری وجود دارد که می تواند رشد تجارت شما را بهبود بخشد. سعی کنید کارمندان خود را ترغیب کنید تا در کار خود رشد کنند. به کارمندان خود پاداش دهید و این به مرور زمان باعث بهبود فرهنگ شرکت می شود.


ادغام بیشتر فن آوری
نکته آخر ما برای کسانی که می خواهند فرهنگ شرکت خود را بهبود بخشند این است که سعی کنند فناوری بیشتری را در محیط کار ادغام کنند. به اضافه کردن اسکایپ برای جلسات و موارد دیگر فکر کنید. اگر می توانید کار را برای کارمندان خود راحت تر کنید، پس حتماً این کار را انجام دهید. سپس، آنها می توانند زمان بیشتری برای انجام کار به موقع داشته باشند.


نتیجه
اگر واقعاً می خواهید فرهنگ شرکت خود را بهبود بخشید، پس حتماً توصیه هایی را که در اینجا به شما ارائه داده ایم، دنبال کنید. به استفاده بیشتر فناوری در محیط کار خود فکر کنید و مطمئن شوید که در حد امکان انعطاف پذیر هستید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، فرهنگ شرکت شما بهبود می یابد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400