درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:53   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42378صفحه نخست » گفتگوشنبه، 23 فروردین 1399 - 08:20
ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا
جولیا فیتزجرالد، مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا در گفتگو با ما، برخی از تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی را که برای جذب و راهنمایی مخاطبان مهم در طی بحران کرونا بکار بسته است، به اشتراک گذاشت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتباطات مراقبت های سلامتی این روزها کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.


جولیا فیتزجرالد، مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا (American Lung Association) در گفتگو با ما، برخی از تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی را که برای جذب و راهنمایی مخاطبان در طی بحران کرونا بکار بسته است، به اشتراک گذاشت.

با پیام های خود به عنوان یک سازمان چگونه به بحران COVID-19 پاسخ می دهید؟
به عنوان انجمن ریه آمریکا، ما به اطلاعاتی در مورد سلامت ریه ها پاسخ می دهیم و شیوع بیماری را به حداقل می رسانیم. ما به طور خاص با ارائه اطلاعات ویژه، بیماران مبتلا به بیماری های ریوی، چه آسم، سرطان ریه یا هر بیماری ریه دیگری را مورد هدف قرار می دهیم، زیرا آنها به طور ویژه در معرض خطر هستند. ما همچنین در این مواقع، دوری و انزوای اجتماعی را تشویق و راهنمایی می کنیم. کارکنان ما با بیماران در تماس می باشند و انجمن های پشتیبانی آنلاین ما بسیار فعال هستند.

چه راهکارهایی برای مقابله با این بحران ارزشمند هستند؟
زیرک باشید و از شبکه باورنکردنی ارائه دهندگان مراقبت های سلامتی استفاده کنید.

با توجه به زیرک بودن - هفته اول مارس را به خاطر دارید؟ ما یک فیلم عالی در مورد گزینه های دیگر برای دست دادن ارائه کردیم. همچنین ارائه دهندگان داوطلب مراقبت های سلامتی، وبلاگ ها و کانال های اجتماعی را راه اندازی کرده اند، وبینارها را میزبانی کرده اند، فیلم هایی را منتشر کرده اند که "خط مقدم" را توصیف می کنند و همه می توانند برای کمک و ایمن بودن چه کاری انجام دهند. این راهکارها برای مقابله با این بحران ارزشمند هستند؟

چگونه می خواهید به مخاطبان کم اطلاع دسترسی پیدا کنید؟
استفاده از چندین کانال دیجیتالی امکان دسترسی گسترده ما را فراهم می کند، به خصوص که بیشتر افراد در خانه می مانند. ترافیک وب سایت ما نسبت به سال گذشته، 84 درصد افزایش یافته است که ناشی از افزایش جویندگان اطلاعات است. وب ما، اطلاعاتی معتبر و علمی را برای میلیون‌ها نفر فراهم کرده و در دسترس قرار می دهد.

پیام‌های کلیدی که باید به اشتراک گذاشته شوند چیست؟
بهداشت - به طور مؤثر شستن دست‌ها، دوری از اجتماع، عواملی که خطر بروز عوارض ناشی از COVID-19 (سیگار کشیدن، الکل ...) را افزایش می دهد و اگر فکر می کنید در معرض COVID-19 قرار دارید چه کاری باید انجام دهید.

آیا اقدامات خود را اندازه می گیرید؟ چه معیارهایی برای کار شما معنی دار است؟
ساده ترین اقدامات ترافیک وب، نرخ باز بودن ایمیل، تماس تلفنی خط ریه و حضور در وبینار است.

چه درس‌هایی می‌شود از این بحران گرفت؟
یک درس، توانایی سازمانی خودمان است. ما به سرعت با یک سیستم عامل جدید سازگار شدیم. ما یاد گرفتیم که چگونه رویدادهای زنده را به رویدادهای مجازی تبدیل کنیم، به راهکارهای ارتباطی داخلی و خارجی رسیدیم. در مقیاس بزرگتر، ما به عنوان پیشرو در سازمان بهداشت عمل کرده ایم تا با تحقیقاتی که از آمادگی آینده برای مقابله با ویروس های تنفسی را تضمین می کند، تلاش نماید.

در این زمان سخت چه چیزی به شما امید می دهد؟
قبلاً بارها اینگونه بوده ایم. سازمان ما در سال 1904 برای ریشه کن کردن بیماری همه گیر سل تأسیس شد. ما از الگوی استفاده از آموزش، مشاوره و تحقیقات برای از بین بردن آن بیماری و سایر بیماریهای ریه از آن زمان پیشگام بودیم. ما می دانیم که این کار می کند و ما از آن برای کمک به از بین بردن COVID-19 و سایر ویروس های ریه ای که ممکن است در آینده پدیدار شوند، استفاده خواهیم کرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد