درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 15:09   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42149صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 23 فروردین 1399 - 17:23
2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین
شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند. درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متأسفانه، این روزها، شما کنترل کاملی بر شهرت خود ندارید. اکنون ما رسانه های اجتماعی داریم، این بدان معناست که هر کس با اتصال به اینترنت می تواند نام خوب شما را در سراسر وب خراب کند. در حالی که حفظ شیوه های تجاری خوب، فروش موفق و رضایت مشتری بی تردید به تضمین اعتبار شما در پایدار ماندن کمک می کند، شما هنوز هم باید در دفاع از شخصیت خود کار خود را انجام دهید.

دو استراتژی زیر مانع از این نمی شود که هر کسی اظهار بدی درباره شرکت شما کند. اگر از این روش ها استفاده کنید، احتمالاً آسیب کمتری به شهرت شما وارد می شود:


1. اول گوش دهید
قبل از اینکه بتوانید برای محافظت از شهرت خود کاری انجام دهید، باید درک کنید که چیست. این بدان معناست که اولین قدم شما باید همیشه "گوش دادن" به آنچه گفته می شود، باشد.

شما باید به سؤالات و نگرانی های مستقیمی که مطرح می شود بپردازید. اما، بیشتر، باید بر محتوای ارسال شده از طریق رسانه های اجتماعی نظارت کنید و به دنبال چیزهایی باشید که توجه زیادی را به دنبال داشته باشد. شاید مهمتر از همه، باید مراقب پیام هایی باشید که در واقع انتقادهای معتبری را نشان می دهند که می تواند در جهت بهبود بالقوه مسئله به اشتراک گذاشته شود.


2. در صورت لزوم مستقیماً شرکت کنید
دو کلید برای تعامل با افراد ناراحت در رسانه های اجتماعی وجود دارد: دانستن چه موقع درگیر شدن و دانستن چگونگی تعامل. به همین دلیل لازم است تا اطمینان حاصل شود شخصی که مدیریت حساب های اجتماعی شما را دارد، دارای چنین توانایی است.

دلیل اینکه یک مدیر رسانه های اجتماعی چنین نقش اساسی برای شرکت های مدرن دارد این است که این شخص باید بطور غریزی بداند چه موقع با یک مصرف کننده عصبانی گفتگوی صمیمانه انجام دهد، چه موقع به یک لینک آموزنده ساده پاسخ دهد، چه موقع اصلاً شرکت نکند یا چه موقع سکوت کند. در اینجا اهمیت هنر بیشتر از علم نمایان می شود، اما اگر به درستی انجام شود پاسخ مناسب می تواند کاری بیشتر از حتی تبلیغات پولی برای ساخت پشتیبانی از شهرت برند شما انجام دهد.

شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند.

درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.

شما ممکن است هرگز نتوانید به طور کامل جلوی انتشار شایعات بی اساس مردم را بگیرید اما شما باید قدم هایی برای محدود کردن ریزش احتمالی بردارید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی