درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42023صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 5 فروردین 1399 - 01:51
نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
در ارتباطات امروزی مبتنی بر رسانه های اجتماعی، برندها به طور مداوم با چالش هایی همراه با تبلیغات منفی روبرو می شوند. با رشد سریع داستانها، برندهای تجاری به دلیل عدم تحقق وعده های خود، بدرفتاری با کارمندان یا تحویل یک محصول معیوب به بازار، خود را با واکنش گسترده ای مواجه کرده اند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در ارتباطات امروزی مبتنی بر رسانه های اجتماعی، برندها به طور مداوم با چالش هایی همراه با تبلیغات منفی روبرو می شوند. با رشد سریع داستانها، برندهای تجاری به دلیل عدم تحقق وعده های خود، بدرفتاری با کارمندان یا تحویل یک محصول معیوب به بازار، خود را با واکنش گسترده ای مواجه کرده اند.
 
 برندها برای محافظت از شهرت خود باید مکانیزم هایی را برای مدیریت اعتبار خود در هنگام بروز بحران ایجاد کنند. اینجاست که روابط عمومی با مدیریت بحران ملاقات می کند.
 
 در اینجا چندین نقش توسط مدیریت روابط عمومی در مدیریت بحران ارائه شده است:
 
 شماره 1 پژوهش
 از طریق کارشناسان رسانه های اجتماعی، ادارات روابط‌عمومی می توانند میزان وخیم بودن داده ها را که باعث بروز بحران می شود، تعیین کنند و در نتیجه پاسخ به داده ها و واکنش عادی یک برند بدست می آید. درک کامل از داده های مربوط به یک بحران، اولین قدم برای انتخاب یک استراتژی مناسب روابط عمومی است.
 
 شماره 2 واکنش فوری
 نقش دوم، مهمترین است. از طریق یک استراتژی روابط عمومی مطمئن، یک برند می داند چگونه می تواند به کمک اطلاعات و داده های صادقانه درست و واقعی به نتایج در نظر گرفته شده برسد.
 
 شماره 3 بازیابی اعتبار یک نام تجاری
 بازیابی مستلزم پیروی از اثربخشی پژوهش و تکنیک های واکنش سریع در بازگرداندن درک یک برند است. از طریق داستان پردازی فعالانه و برجسته موفقیت های گذشته یا سابقه خوب، یک برند می تواند از یک بحران رهایی یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد