درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:21   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42015صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 18 اردیبهشت 1400 - 08:01
6 مرحله برای تدوین یک برنامه روابط عمومی مدرن
بسیاری از مدیران روابط‌عمومی اشتباه می کنند که فقط روی اهداف کوتاه مدت متمرکز می شوند. یک راه حل بسیار بهتر این است که اهداف بلند مدت خود را تعیین کنید و به صورت استراتژیک عمل کنید تا اثر برنامه خود را به حداکثر برسانید.
  

 

 

بیا یک نگاهی بیندازیم:


1. اهداف بلند مدت خود را تعیین کنید


بسیاری از مدیران روابط‌عمومی اشتباه می کنند که فقط روی اهداف کوتاه مدت متمرکز می شوند. یک راه حل بسیار بهتر این است که اهداف بلند مدت خود را تعیین کنید و به صورت استراتژیک عمل کنید تا اثر برنامه خود را به حداکثر برسانید.


2. بازیکنان مهم را شناسایی کنید


اکنون که اهداف روابط عمومی خود را کاملاً درک کرده اید، وقت آن است که در مورد مهمترین روش‌ها و کانال‌های رسانه ای و توزیع پیام ها و اطلاعات خود فکر کنید. ما به شما توصیه می کنیم لیست کاملی از رسانه های مرتبط با صنعت خود را تهیه کنید، از جمله:


- مجلات تخصصی
- روزنامه نگاران
- رهبران و تاثیرگذاران اصلی
- وب سایت‌ها و رسانه های جدید
- رویدادهای سالانه

چه چیزی این مرحله را بسیار مهم می کند؟ خوب، نکته این نیست که وقت و تلاش خود را برای نزدیک شدن به مخاطبان بی ربط هدر دهیم. این نوع لیست به شما کمک می کند تا فعالیتهای حرفه ای را بیشتر و هدفمند کنید و در رسانه هایی که می توانند تجارت و کسب و کار شما را به صورت اختصاصی و ویژه در مسیر هدف و پیشرفت قرار دهند حضور پیدا کنید.

3. محتوای استراتژیک و سبز تولید کنید


در اینجاست که باید خلاق شوید و نشان دهید که چه چیزی شما را به عنوان یک رهبر فکری و برجسته و پیشرو در صنعت تبدیل می کند، زیرا این یکی از راه های مطمئن برای جلب توجه مصرف کنندگان و رسانه ها و به طور کلی مخاطبان و مشتریان به طور همزمان است.

چگونگی انجام این کار بستگی به ماهیت و سبک کار شما دارد، اما در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که می تواند مفید واقع شود:

- مطالب را آموزشی و آموزنده نگه دارید.
- سعی کنید از طریق پست های بازاریابی اقدام به فروش کنید.
- از واژگان واضح و عامه فهم استفاده کنید و از جملات و پاراگراف های پیچیده خودداری کنید.

4. پیام ها را سفارشی کنید


هدف این است که یک پیام روابط عمومی سفارشی ارسال شود که متناسب با نیازها و انتظارات مشتریان سفارشی شما باشد.

5- روابط با روزنامه نگاران و کارشناسان رده بالا و مرتبط با صنعت را ایجاد و حفظ کنید


روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی استراتژیک است که روابط سودمند و متقابل بین سازمان ها و عموم مردم ایجاد می کند.


این بدان معناست که شما باید استراتژی روابط عمومی را به یک پروسه طولانی مدت تبدیل کنید و سعی کنید ارتباط مستمر با کارشناسان و روزنامه نگاران رده بالا و مرتبط با صنعت برقرار کنید.


وظیفه شما این است که صبور باشید و کارهایی را با این هدف بلند مدت طرح ریزی کنید. انتظار نداشته باشید که خبرنگاران در هر مناسبت تحت تأثیر قرارهای شما قرار بگیرند، بلکه سعی کنید به طور مرتب مطالب مربوطه را در اختیار آنها قرار دهید و بگذارید تصمیم بگیرند چه چیزی منتشر کنند.

6. به تولید محتوای درجه یک ادامه دهید


نکته آخر بسیار ساده است - همواره مدت مطالب درجه یک و تاثیرگذار را حفظ کنید. این بهترین روش برای عمومی سازی و آگاهی عمومی است، بنابراین تمام تلاش خود را برای تولید پیام های سبز و انتشار پست های با کیفیت انجام دهید.


با انجام این کار، شما هرگز آماده سازی محتوای سطح بالا برای هر رویداد را فراموش نخواهید کرد و رسانه ها را به موقع در مورد آن آگاه می کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد