درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 18:05   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41984صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 08:05
5 کلید مهم روابط عمومی
برای طراحی و سپس اجرای یک برنامه ارتباطی مؤثر، درک این مسئله که مدیران در سازمان شما به چه چیزی اهمیت می دهند بسیار مهم است. پرسیدن سؤالات صحیح و کشف آنچه مدیران واقعاً از روابط عمومی می خواهند، خطر را نیز از بین می برد. برقراری ارتباط با رهبری در نهایت به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می دهد تا کار خود را بهتر انجام دهند.
  

 1. با رهبری ارتباط برقرار کنید
 برای طراحی و سپس اجرای یک برنامه ارتباطی مؤثر، درک این مسئله که مدیران در سازمان شما به چه چیزی اهمیت می دهند بسیار مهم است. پرسیدن سؤالات صحیح و کشف آنچه مدیران واقعاً از روابط عمومی می خواهند، خطر را نیز از بین می برد. برقراری ارتباط با رهبری در نهایت به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می دهد تا کار خود را بهتر انجام دهند.
 
 2. آنچه اهمیت دارد را اندازه گیری کرده و از داده های استراتژیک استفاده کنید
 ما نباید همه چیز را اندازه بگیریم و در عوض فقط باید اطلاعاتی را گزارش کنیم که در واقع برای تجارت مهم باشد. تجزیه و تحلیل باید به عنوان "عملکرد پشتیبانی تصمیم گیری" تلقی شود. بنابراین، در حالی که داشتن ابزاری برای ارائه داده، حیاتی است، متخصصان روابط عمومی مجبورند از این داده ها برای هماهنگی با شرکای تجاری در تهیه یک استراتژی مؤثر استفاده کنند.
 
 3. مخاطبان خود را بشناسید
 یکی دیگر از کلیدهای مهم، اهمیت درک مخاطبان است. اگر پیام خود را به افراد صحیح منتقل نمی کنید، تلاشهای شما چقدر موفق هستند؟ مهم است که سؤالاتی از قبیل:
 
 - مخاطبان مورد نظر من کدام نشریات را می خوانند؟
 - آنها برای تعامل با برند ما از کدام سیستم عامل ها استفاده می کنند؟
 - آنها چگونه با رقبای ما درگیر می شوند؟
 - آنها به چه نوع صدا پاسخ می دهند؟
 - کدام تأثیرگذار به آنها الهام و انگیزه می دهد؟
 
 این مکالمات همچنین به طور دقیق مشخص می کنند که چرا تیم رسانه های اجتماعی سازمان شما باید در این میز یک صندلی داشته باشند، زیرا آنها به بینش های ارزشمندی کمک می کنند.
 
 4. آماده باشید
 اگرچه نمی توان دقیقاً پیش بینی کرد چه بحرانی بوجود خواهد آمد و چه زمانی، متخصصان ارتباطات باید چیزهای زیادی را برای آماده شدن برای یک مورد ممکن انجام دهند. پیش از هرگونه بحران، مدیران مربوطه باید مشخص کنند که با کدام بحران ممکن است در سازمان خود مقابله کنند تا بتوانند افراد را به روشهایی که برای پاسخگویی برنامه ریزی می کنند مسلح کنند. با توجه به این نکته، باید کتابخانه ای از مطالب از پیش تصویب شده نیز وجود داشته باشد و تیم شما باید بداند که اگر در صورت بروز بحران چه کاری باید انجام دهید.
 
 اهمیت ارتباط با رهبری نیز وقتی صحبت از ارتباطات بحران می شود، صادق است. از آنجایی که همیشه مناسب نیست که مدیر عامل شرکت به یک بحران پاسخ دهد، آموزش رسانه برای کل تیم رهبری بسیار مهم است. این وظیفه ما به عنوان متخصصان روابط عمومی است که نه تنها خود، بلکه سازمان ما را نیز با ابزارهای صحیح برای مدیریت شرایط بحرانی مسلح کنیم.
 
 5- هدف، هدف، هدف
 بیش از هر چیز، اهمیت هدف همچنان در روابط عمومی موضوعی اساسی بود. چرا این یا فلان کار را انجام می دهیم؟ چگونه داستانهای انسانی بیشتری را بگوییم؟ چگونه می توانیم عملکرد مثبت تری داشته باشیم؟ چه کاری درست است؟...

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود