درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:58   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41967صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 20 اسفند 1398 - 16:07
چالش رسانه ها در پوشش اخبار کرونا
آژانس های خبری که سعی دارند مسئولانه این بحران جهانی را پوشش دهند، با این چالش روبرو هستند که جدیت مساله را بدون ایجاد ترس و وحشت منتقل کنند و حجم وسیع اطلاعاتی را که میزان دقت و درستی آنها کاملا مشخص نیست، همراه با توصیه های ایمنی در اختیار مخاطب قرار دهند. به گفته مایکل اسلکمن، خبرنگار نیویورک تایمز، پوشش این اخبار، کاری بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته و در سراسر جهان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آژانس های خبری که سعی دارند مسئولانه این بحران جهانی را پوشش دهند، با این چالش روبرو هستند که جدیت مساله را بدون ایجاد ترس و وحشت منتقل کنند و حجم وسیع اطلاعاتی را که میزان دقت و درستی آنها کاملا مشخص نیست، همراه با توصیه های ایمنی در اختیار مخاطب قرار دهند. به گفته مایکل اسلکمن، خبرنگار نیویورک تایمز، پوشش این اخبار، کاری بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته و در سراسر جهان است. 


این نشریه وبلاگ خبری زنده ای مخصوص اخبار مربوط به کرونا راه اندازی کرده که مدام به روز رسانی می شود و نیویورک، لندن و هنگ کنگ در راهبری آن مشارکت دارند. کانالی که خبرگزاری آسوشیتدپرس برای اطلاع رسانی در این زمینه اختصاص داده است بیش از 400 عضو خبرنگار دارد. ویروس کرونا تا این لحظه هزاران نفر را مبتلا و میلیون ها نفر را قرنطینه کرده است و این در حالی است که بسیاری منتقدان بر این باورند که اخبار مربوط به آن بزرگنمایی شده است. 


به گفته یکی از مسئولان سلامت دانشگاه جورجیا، گلن نواک، نمی توان به مردم گفت آرام باشند در حالی که اقداماتی که علیه این ویروس انجام می شود، جدی و غیرمنتظره است و این دقیقا همان مسئولیتی است که خبرنگاران بر عهده دارند.


سردبیر بخش سلامت آسوشیتدپرس می گوید خبرگزاری ها مدام در حال تهیه توضیحات و پرسش و پاسخ برای مردم هستند تا همه چیز درباره بیماری شفاف شود، اما نمی توان انتظار داشت مردم با دیدن میلیون ها نفری که در قرنطینه به سر می برند واکنشی حاکی از ترس و دلهره نداشته باشند.


ویوان وانگ از روزنامه تایمز نیز درباره سختی نوشتن از ویروسی که 80 هزار نفر را درگیر کرده و 3 هزار نفر را به کام مرگ فرستاده است می گوید. به گفته او، خفیف بودن علائم بیماری در عین حال که خوشحال کننده است، باعث دشواری تشخیص و شیوع گسترده تر آن می شود.

دکتر سانجی گوپتا، رئیس بخش پزشک سی ان ان نیز گفت: من مدام به بینندگان تاکید می کنم طیف گسترده ای از مبتلایان به ویروس کرونا هرگز بیمار نمی شوند. فقط علائم کمی را تجربه می کنند و به خودی خود بهبود می یابند. شنیدن این حرف برای مردم باعث قوت قلب است. اما در عین حال دلم نمی خواهد موضوع را کوچک نمایی کنم. به هر حال این بیماری با سرعت در حال گسترش است. 


سردبیر آسوشیتد پرس نیز می گوید سعی می کند صفت هایی مانند مرگبار، ترسناک و فاجعه بار را از متن خبرها حذف کند. 


خبرنگاران می گویند تصاویر خبرها نیز بسیار اهمیت دارد: در حالی که پیوسته شاهد تصاویر افراد با ماسک هستیم، در حقیقت ماسک های معمولی تاثیری در جلوگیری از انتشار بیماری ندارد و این عکس ها می تواند مردم را دچار اشتباه کند. 


در این بحبوحه، بعضی نشریات نیز برای جلب توجه، تیترهای هراس انگیز را انتخاب می کنند. مانند مجله ای که هفته گذشته تیتر: "شما هم ممکن است مبتلا باشید" را بر جلد خود چاپ کرده بود. 


بسیاری از خبرنگاران بر این باورند که مدام در این فکر هستند که آیا بیش از حد خبرهای مربوط به ویروس را منتشر می کنند یا اینکه به اندازه کافی این کار را نمی کنند. آنها توضیح اصول مقابله با بیماری را در عین جلوگیری از ایجاد هراس و وحشت، بزرگترین چالش پوشش اخبار کرونا می دانند؛ ویروسی که ابعاد مقابله با آن فراتر از حوزه پزشکی رفته و به تعطیلی مدارس و مشاغل، کنسل شدن کنسرت ها و تغییر رفتار مردم با هم منجر شده است.

 

iranjavan گزارش کرده است ویروس حتی به حوزه سیاست هم راه خود را باز کرده و پسر دونالد ترامپ در اظهار نظری گفته است عده ای از اینکه ویروس به آمریکا کشیده شود و میلیون ها نفر را درگیر کند خوشحال می شوند، تا بتوانند علیه ترامپ حرفی داشته باشند که این خود بیماری جدیدی است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد