درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 15:13   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41955صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 31 خرداد 1400 - 10:04
مدیریت پروژه نمونه کارها و پیوند استراتژی سازمان
تغییر استراتژیک تنها در شرایطی حاصل می شود که مدیریت ارشد عمیقاً در مدیریت پروژه دخیل باشد. برای رسیدن به این هدف، اولین قدم پشتیبانی از متخصصان و مدیران استراتژیک در یادگیری زبان مدیریت پروژه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روند علاقه به حوزه PPM و مباحث استراتژی به طور مرتب در دهه های گذشته افزایش یافته است. انتظار می رود در آینده روند افزایشی خود را ادامه دهد. مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) به شرکتها کمک می کند تا به استراتژی ها و اهداف سازمانی خود برسند. سازمان ها می توانند از PPM برای شناسایی پروژه ها و سبد خریدهایی که به بهترین وجه با اهداف شان مطابقت دارند، استفاده کنند.

پیوند با استراتژی


استراتژی تجارت با PPM و موفقیت آن رابطه دارد. هماهنگی نمونه کارها با جهت استراتژیک سازمان بستگی به توانایی افراد در مدیریت پروژه نمونه کارها دارد. این استراتژی به رویکرد PPM متکی است و در عین حال شیوه های PPM به استراتژی سازمانی بستگی دارد.

دخالت مدیریت ارشد


برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی شرکت، مهم است که مدیریت ارشد را در مدیریت پروژه درگیر کنید. امروز متأسفانه بیشتر مدیران هنوز زبان مدیریت پروژه را آموخته اند. علاوه بر این، برای پیاده سازی شیوه های حکمرانی خوب، مهم است که چندین چیز مانند هماهنگی رسمی بین برنامه های پروژه، برنامه ها، اوراق بهادار و مشاغل پروژه در دست اجرا باشد.

در آخر، ارائه گزارش های شفاف از ریسک و وضعیت بسیار مهم است. علاوه بر این، موارد عملیاتی نیز وجود دارد که ممکن است نیاز به دخالت مدیریت ارشد داشته باشد. حتی در این حالت، داشتن جریان های رو به بالا از اطلاعات بسیار مهم است تا مدیران بتوانند به روز باشند.

تدوین استراتژی ها


مدیریت پروژه نمونه کارها با ارائه اطلاعات مفید به شرکتها از توسعه استراتژی ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این، یک نمونه کار با مؤلفه ها و پروژه های خود رابطه دارد.

PPM می تواند بر استراتژی شرکت در 5 حوزه تأثیر بگذارد: اندازه گیری عملکرد مؤلفه های نمونه کارها و مدیریت ریسک، تخصیص منابع مالی، تخصیص منابع انسانی، تخصیص منابع مواد یا تجهیزات، حفظ تراز با اهداف استراتژیک (PMI ، 2013).

اساساً مدیریت پروژه و برنامه مسئولیت مدیریت منابع را برعهده دارند. این یک جنبه مهم هنگام اجرای استراتژی شرکتها در پروژه هاست.


یادت باشه


تغییر استراتژیک تنها در شرایطی حاصل می شود که مدیریت ارشد عمیقاً در مدیریت پروژه دخیل باشد. برای رسیدن به این هدف، اولین قدم پشتیبانی از متخصصان و مدیران استراتژیک در یادگیری زبان مدیریت پروژه است.
 

منبع: Francesco Francesco


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی