درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:39   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41940صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1400 - 14:00
نحوه شناسایی پروژه ها برای اجرای استراتژی
مدیریت استراتژیک به شرکتها کمک می کند تا فرایندها و محصولات خود را نوآوری کنند. استراتژی به سازمانها این امکان را می دهد تا بهترین پیکربندی سیستم ها، فرایندها، محصولات و منابع را برای دستیابی به اهداف خود تعیین کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت استراتژیک به شرکتها کمک می کند تا فرایندها و محصولات خود را نوآوری کنند. استراتژی به سازمانها این امکان را می دهد تا بهترین پیکربندی سیستم ها، فرایندها، محصولات و منابع را برای دستیابی به اهداف خود تعیین کنند.

 

هنگامی که یک شرکت استراتژی خود را انتخاب کرد، مجبور به اجرای آن است. برای پیاده سازی استراتژی های خود، شرکت ها می توانند از مدیریت پروژه نمونه کارها استفاده کنند. در واقع، آنها می توانند از PPM برای شناسایی پروژه هایی که به بهترین وجه با اهداف خود مطابقت دارند، استفاده کنند.

در اینجا مراحل تعیین جهت استراتژیک آورده شده است:

تحلیل و بررسی


تجزیه و تحلیل استراتژیک از کاوش در فضای نوآوری با مشخص کردن مکان ابتکار و در صورت ارزش انجام چنین کاری آغاز می شود. معمولاً، تجزیه و تحلیل بازارها، فن آوری ها، نیازهای نوظهور مشتری، روندهای سیاسی، رقبا و شاخص های اجتماعی و اقتصادی مفید است. توجه به منابعی که سازمان می تواند از آنها استفاده کند و نقاط قوت و ضعف آنها نیز مهم باشد.

انتخاب


روش های مختلفی برای انتخاب پروژه وجود دارد. شرکتها می توانند از مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) استفاده کنند تا پروژه هایی را که به بهترین وجه با اهداف خود مطابقت دارند شناسایی کنند. مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) به انتخاب پروژه های نوآوری کمک می کند تا با هدف تبدیل یک ایده به یک نوآوری، و می توانند شامل هر مرحله از روند، از تولید ایده شروع و به سمت تحقق ایده حرکت کنند. پروژه های نوآوری محصولات، فرایندها و خدمات را توسعه یا بهبود می بخشند.

پیاده سازی


هنگامی که سازمانها تصمیم گرفتند که چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری انجام می شود، آنها باید استراتژی را تدوین و پیاده سازی کنند. در حقیقت، شرکت ها نیاز به تجزیه و تحلیل منابع مانند مشارکت و مراحل اجرای آن دارند. این به نفع سازمان و مدیریت است که از عوامل بالقوه مخالف اجرای استراتژی آگاه باشند.

یادت باشه


یک برنامه نوآوری موفق نیاز به یک جهت گیری استراتژیک دارد. در حقیقت، شرکت ها باید بدانند کدام کار و کارکردهایی باید در کدام بازار انجام شود. در انتخاب پروژه های نوآوری باید به عوامل داخلی و خارجی توجه زیادی شود.

 

Francesco Francesco


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده