درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 8 خرداد 1402 - 16:50   

🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|11|: تحول فناوری روابط‌عمومی
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
  استاندار خوزستان: روابط عمومی‌ها با تکنیک‌های مقابله با دشمن آشنا باشند
  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41849صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 20 خرداد 1400 - 10:13
4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال، 4 روش اثبات شده زیر را پیگیری نمایید:


1. ایجاد یک وب سایت جذاب
اصلی ترین ارتباط شما با مردم، وب سایت شماست و این امر به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنید. نشانی وب سایت تان را در همه اقلام و تولیدات شرکت بگنجانید.


برای ایجاد رابطه خوب با مشتریان در وب سایت خود، باید از لحاظ کردن منوهای اظهار نظر و فرم های تماس اطمینان حاصل کنید تا بتوانید بازخورد دریافت کرده و پاسخگو باشید.


2. با تأثیرگذار و رسانه ارتباط برقرار کنید
اگرچه ممکن است قبلاً با مطبوعات و روزنامه نگاران سنتی رابطه برقرار کرده باشید، اما باید با مجله ها و وبلاگ های آنلاین نیز ارتباط برقرار کنید و این می تواند به ارتقاء برند شما به مخاطبان صرفاً دیجیتال کمک کند. علاوه بر این، بخش عمده تبلیغ برند اکنون توسط تأثیرگذارانی انجام می شود که می توانند به شما کمک کنند تا پیام ها و اطلاعیه های مطبوعاتی تان را در کانال های خود پخش کنند.

شما باید سعی کنید با تأثیرگذارانی که پیام مشابهی با شرکت شما دارند، ارتباط برقرار کنید، زیرا این کار با برند شما در ارتباط است و می تواند به ارتقاء خدمات شما به مخاطبان هدفمند که احتمالاً به آنچه شرکت شما ارائه می دهد، کمک کند.


3. انتشار متون مطبوعاتی را آماده و بهینه کنید
تهیه متون مطبوعات دیجیتال با نوشتن نسخه ای که برای مطبوعات سنتی ارسال می شود متفاوت است. به جای اینکه فقط از زاویه ای بنویسید که برای روزنامه ها مطلوب و جالب باشد، باید با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی صحیح که می تواند به انتشار آنلاین کمک کند، به راحتی آنلاین باشید. بنابراین SEO خود را تقویت کنید.


4. با مشتریان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت


  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی


  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  شکایت یک شرکت روابط‌عمومی از توییتر


  صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترو تهران است


  همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد


  چت جی پی تی و صنعت رسانه: تغییر بازی یا باخت؟


  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدرسه یک طرح انگیزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد