درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:20   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41849صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 20 خرداد 1400 - 10:13
4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال، 4 روش اثبات شده زیر را پیگیری نمایید:


1. ایجاد یک وب سایت جذاب
اصلی ترین ارتباط شما با مردم، وب سایت شماست و این امر به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنید. نشانی وب سایت تان را در همه اقلام و تولیدات شرکت بگنجانید.


برای ایجاد رابطه خوب با مشتریان در وب سایت خود، باید از لحاظ کردن منوهای اظهار نظر و فرم های تماس اطمینان حاصل کنید تا بتوانید بازخورد دریافت کرده و پاسخگو باشید.


2. با تأثیرگذار و رسانه ارتباط برقرار کنید
اگرچه ممکن است قبلاً با مطبوعات و روزنامه نگاران سنتی رابطه برقرار کرده باشید، اما باید با مجله ها و وبلاگ های آنلاین نیز ارتباط برقرار کنید و این می تواند به ارتقاء برند شما به مخاطبان صرفاً دیجیتال کمک کند. علاوه بر این، بخش عمده تبلیغ برند اکنون توسط تأثیرگذارانی انجام می شود که می توانند به شما کمک کنند تا پیام ها و اطلاعیه های مطبوعاتی تان را در کانال های خود پخش کنند.

شما باید سعی کنید با تأثیرگذارانی که پیام مشابهی با شرکت شما دارند، ارتباط برقرار کنید، زیرا این کار با برند شما در ارتباط است و می تواند به ارتقاء خدمات شما به مخاطبان هدفمند که احتمالاً به آنچه شرکت شما ارائه می دهد، کمک کند.


3. انتشار متون مطبوعاتی را آماده و بهینه کنید
تهیه متون مطبوعات دیجیتال با نوشتن نسخه ای که برای مطبوعات سنتی ارسال می شود متفاوت است. به جای اینکه فقط از زاویه ای بنویسید که برای روزنامه ها مطلوب و جالب باشد، باید با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی صحیح که می تواند به انتشار آنلاین کمک کند، به راحتی آنلاین باشید. بنابراین SEO خود را تقویت کنید.


4. با مشتریان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود