درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:15   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41846صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 18 خرداد 1400 - 13:47
7 مرحله برای ایجاد یک استراتژی روابط عمومی موفق
یک برنامه روابط عمومی موفق می تواند مشتریان جدیدی را به خود جلب کند، شهرت شما را ارتقا و آگاهی از برند را بهبود بخشد. ایجاد یک طرح جامع و تفصیلی به شما اطمینان می دهد که اهداف روابط عمومی خود را پیگیری و برآورده کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا هفت مرحله وجود دارد تا مطمئن شوید پیام های تان به مخاطبان هدف می رسد:


1. جدول زمانی پروژه را تهیه کنید
مهم است که یک جدول زمانی پروژه ایجاد کنید.


2. اهداف را مشخص کنید
یک برنامه خوب با اهداف مشخص شروع می شود که توسط تحقیقات صورت می گیرد. این روند را با بازبینی فعالیت های روابط عمومی خود از سال گذشته شروع کنید و به این فکر کنید که ممکن است در 12 ماه آینده، آن را تغییر، بهبود یا گسترش دهید.


3. مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنید
قدم بعدی، تعیین مخاطب است.

 

نکته: "همه" مخاطب هدف نیستند. به این فکر کنید که تجارت شما را چه کسی دوست دارد؟ مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟


4. به فکر رقابت باشید
دانستن اینکه چه نوع پیام ها و محتواهایی، رقبای تان استفاده می کنند به تهیه بعدی برنامه روابط عمومی تان کمک می کند. به دنبال پوشش رسانه ای محصولات رقیب باشید و به فید رسانه های اجتماعی رقبا بروید. این موضوع، درک بیشتری راجع به آنچه به خوبی تاثیرگذار بوده و مشتریان چگونه به آن واکنش نشان می دهند، می دهد.


5. پیام های کلیدی را بنویسید
می خواهید مردم درباره کسب و کارتان بدانند؟ بر اساس مراحل قبلی، شما اکنون آماده هستید تا فهرستی از پیام های کلیدی را تهیه کنید. پیام های کلیدی باید مختصر، به راحتی قابل فهم و به یاد ماندنی باشند.


6. تاکتیکها را تنظیم و پیاده سازی کنید
وقت آن رسیده است تا ابزارها و تاکتیک هایی را انتخاب کنید که بخش عمده ای از برنامه روابط‌عمومی شما را تشکیل می دهد. این کار را برای معرفی و فروش محصول و خدمت تان انجام می دهید.


7. نتایج را اندازه بگیرید
آخرین مرحله، اندازه گیری نتایج تلاش های روابط عمومی است. تعامل و میزان دسترسی به پست های رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و اسناد پوشش رسانه ای را بررسی کنید.

یک برنامه روابط عمومی موفق می تواند مشتریان جدیدی را به خود جلب کند، شهرت شما را ارتقا و آگاهی از برند را بهبود بخشد. ایجاد یک طرح جامع و تفصیلی به شما اطمینان می دهد که اهداف روابط عمومی خود را پیگیری و برآورده کنید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود