درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:01   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41842صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 19 خرداد 1400 - 14:23
3 تغییر اثرگذار در روابط عمومی 2021
روابط‌عمومی در وضعیت دائمی تکامل قرار دارد و ابزارها و تکنولوژی هایی در اختیار دارد که موسسه شما اکنون می تواند از آنها استفاده کند. در این محیط به سرعت در حال تغییر، مهم است که بودجه روابط عمومی برای دستیابی به حداکثر تاثیر از تلاش ها تضمین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی در وضعیت دائمی تکامل قرار دارد و ابزارها و تکنولوژی هایی در اختیار دارد که موسسه شما اکنون می تواند از آنها استفاده کند. در این محیط به سرعت در حال تغییر، مهم است که بودجه روابط عمومی برای دستیابی به حداکثر تاثیر از تلاش ها تضمین شود.


در این حوزه، تغییرات زیر را شاهد خواهیم بود:


1. روزنامه نگاران کمتری دخیل خواهند بود و تعداد تأثیرگذاران بیشتر خواهد شد: نام تجاری شما نیاز به استراتژی تأثیرگذار روابط عمومی دارد که با استراتژی بازاریابی و برند شما ادغام می شود و به تأثیرگذارانی که مخاطبان شما بدان علاقه مند هستند، زوم می کند.


2. مخاطبان شما بیش از همیشه در کانال های بیشتری فعال هستند: شما باید چنین باشید. بودجه ای را صرف آزمودن رویکرد محتوایی خود در هر مکان کنید تا مطمئن شوید پیام تبلیغاتی شما به مخاطبین تان در مکان های مختلفی با محتوایی که آنها می خواهند ببینند، می رسد.


3. آیا استراتژی محتوایی شما با شاخص های کلیدی عملکرد کار می کند؟ چه چیزی را دارید اندازه‌گیری می کنید؟ آیا شاخص‌های کلیدی عملکرد را با استراتژی محتوایی ترکیب کرده اید؟ استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی تان چطور؟ چگونه استراتژی تأثیرگذار شما با آن تناسب دارد؟ این نیازی نیست که کامل باشد، اما نام تجاری شما به یک نقطه شروع جامع نیاز دارد که بتوانید آن را ارزیابی کنید و از آن استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی