درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 10:39   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41835صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 08:02
3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:

شهرت، آبرو
یک برند تجاری به شدت تلاش می کند تا خریداران بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را متقاعد کند که در آن سرمایه گذاری کنند. برای دسترسی به چنین هدف بزرگی، بازاریاب ها ابتدا باید نقاط قوت محصول خود را شناسایی کرده و بر مزیت آن نسبت به رقبا تأکید کنند. شرکت های نوپا که با بودجه کمتری کار می کنند می توانند از شبکه های شخصی به عنوان سفیر نام تجاری خود استفاده کنند.

شبکه سازی
شبکه سازی یکی از مهمترین ترفندهایی است که یک برند می تواند از آن برای ایجاد روابط عمومی خود استفاده کند. کارآفرینان غالباً با راه اندازی کسب و کار خود، با افراد و سازمانهایی که با آنها تعامل دارند، شبکه ایجاد می کنند. حتی کارگران، خانواده و دوستانشان می توانند جزئی از این شبکه باشند.

رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی نقش غیرقابل انکار بزرگی در بازاریابی دارند. زمان آن فرا رسیده است که کسب و کارها برای ترویج آنلاین خود به قدرت اینترنت تکیه کنند. کسب و کارها با نظارت بر ترافیک سایت خود، می توانند ببینند که چقدر به بازار هدف نزدیک شده اند. هرچه افراد بیشتر به وب سایت تان مراجعه کنند، توییت های تان را به اشتراک بگذارند، صفحات اینستاگرام و فیس بوک تان را دنبال کنند، احتمالاً برندتان توجه آنها را جلب کرده است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی، کانال مناسب برای اطمینان از رسیدن برند به مخاطب هدف مناسب است. با این حال، هر چند که سیستم عامل های شبکه های اجتماعی می توانند به یک برند تجاری کمک کنند، اما کسب و کارها باید سعی کنند پست ها و توییت های شان را در راستای اهداف اصلی خود تولید و منتشر کنند. برندها باید اعتبار خود را برای حفظ مشتریان وفادار حفظ کنند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده