درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 11:35   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41810صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 25 خرداد 1400 - 10:20
5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
برای اینکه مشتری خود را راضی نگه دارید، باید به تعهدات خود عمل کنید. به آنها بگویید که قصد دارید چه کاری انجام دهید، چگونه می خواهید این کار را انجام دهید و چه نتایجی را می توان انتظار داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای حفظ رضایت مشتری خود، پنج قانون ساده با شما به اشتراک می گذاریم:


1. ارتباط را آسان کنید
همه رسانه های ارتباطی خود را باز کنید تا مطمئن شوید که آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال یا مشکلی هستید که ممکن است وجود داشته باشد. مشتریان از دسترسی آسان به شما قدردانی می کنند و برای بحث درباره موضوعات خاص با شما بازتر می شوند.

این می تواند به معنای ارسال یک تبریک ساده برای تعطیلات یا تبریک به آنها برای یک دستاورد مهم در زندگی شخصی آنها باشد.

این تماس شخصی اضافه شده باعث می شود تا مشتریان شما احساس ویژه کنند و در صورت نیاز به هر چیزی به احتمال زیاد شما را پیدا می کنند.


2. آنچه را می گویید انجام دهید
برای اینکه مشتری خود را راضی نگه دارید، باید به تعهدات خود عمل کنید. به آنها بگویید که قصد دارید چه کاری انجام دهید، چگونه می خواهید این کار را انجام دهید و چه نتایجی را می توان انتظار داشت.


3. بازخورد بخواهید
به یاد داشته باشید بازخورد فقط برای خوشحال کردن مشتری نیست. همچنین می تواند به شما در بهبود راه کار خود کمک کند.

مشتریان شما این واقعیت را دوست خواهند داشت که شما برای دیدگاه آنها ارزش قائل باشید و در صورت اشتباه، عذرخواهی می کنید. حتی بیشتر از اینها، وقتی ببینند که شما براساس بازخورد آنها تغییراتی ایجاد کرده اید، آنها خوشحال تر خواهند بود.


4- شفاف باشید
رضایت مشتری با چگونگی اجرای برنامه و نحوه برخورد با اشتباهات سنجیده می شود. همیشه با مشتریان خود شفاف باشید.

با رسانه های اجتماعی امروز، اخبار می توانند به سرعت پخش شوند. اگر فوراً به آن رسیدگی کنید، می توانید آن وضعیت منفی را به فرصتی تبدیل کنید تا مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید. مطالعات نشان داده است که 70 درصد از مشتریان ناراضی وقتی می بینند اشتباهی برطرف شده، به مشتری وفادار تبدیل می شوند. بنابراین اکنون شما مشتری های وفاداری می گیرید که بازاریابی را برای شما انجام می دهند.


5- سپاسگزاری کنید
مشتریان شما دلیل زنده بودن تجارت شما هستند. بنابراین قدردانی خود را به آنها نشان دهید. این می تواند یک یادداشت ساده "با تشکر از شما" یا یک جایزه اضافی در پایان هر خدمتی باشد که ارائه می دهید.

همچنین، نیازی به متوقف کردن کلمات یا هدایا نیست. از طریق اقدامات خود می توانید قدردانی کنید. این بدان معناست که سریعاً به سوالات آنها پاسخ دهید، ناخواسته به آنها توجه کنید و بازخورد آنها را جدی بگیرید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب


  کارزار ملّی حفاظت از اینترنت در برابر طرح صیانت!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده