درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:30   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41809صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 10:22
پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
فرهنگ لغت تجاری، مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان احساس مسئولیت یک شرکت نسبت به جامعه و محیطی (محیط زیست و اجتماعی) که در آن فعالیت می کند تعریف می کند.
  

 

فرهنگ لغت تجاری، مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان احساس مسئولیت یک شرکت نسبت به جامعه و محیطی (محیط زیست و اجتماعی) که در آن فعالیت می کند تعریف می کند.

1. داوطلب
شرکت ها در ارائه روزهای داوطلبانه به کارمندان خود فوایدی را مشاهده می کنند. این امر نه تنها باعث ایجاد رفاقت در داخل شرکت می شود، بلکه دید شرکت شما را در بین طرفداران امور خیریه نیز گسترش می دهد.

2. در ابتکارات اجتماعی و زیست محیطی سرمایه گذاری کنید
شرکتها می توانند با اهدای مستقیم یا برگزاری رویدادهایی، از سازمانهای محلی و ملی حمایت کنند. همچنین می توانید از صدای خود برای آموزش مخاطبان خود در مورد مسئله و راه هایی که می توانند به آنها کمک کنند، استفاده کنید.


3. کار اخلاقی را تمرین کنید
برای اطمینان از جذب بهترین استعداد و حفظ روحیه بالا، فرصتهایی را برای بهبود اعتماد به نفس برند پیدا کنید. فرصت های رقابتی را ارائه دهید، فضای کاری راحت تهیه کنید و به دنبال راه هایی برای درگیر کردن کارمندان باشید.

4- ترویج بشردوستانه

5- از نظر محیطی آگاه باشید
مصرف کنندگان به طور فزاینده به دنبال راه هایی برای کاهش تأثیرات محیطی خود هستند - در بسیاری از موارد، با حمایت از برندها و مشاغل که همین کار را انجام می دهند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد