درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:39   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41792صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 10:24
چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
کرونا مسئله ای است که هم مربوط به سلامت عمومی و هم مربوط به روابط عمومی می باشد. مشاغل و سازمان ها در طیف وسیعی از صنایع آسیب دیده از پیروی از توصیه های سازمان های بهداشت عمومی مانند مراکز کنترل بیماری، برای ارائه اطلاعات به موقع و دقیق و محافظت از کارمندان خود و تصمیم گیری های تجاری متفکرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری بهره می گیرند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیران اجرایی روابط عمومی که توسط Campaign نظر سنجی شده اند، بر نیاز به ارتباطات مرتب، شفاف و دقیق تاکید می کنند. پیام ها را ساده و حقیقی نگه دارید تا از ترس بی مورد بپرهیزید و فقط به اطلاعاتی مراجعه کنید که توسط دولت یا سازمان های سلامت منتشر می شوند.

 

آن ها همچنان می گویند:


مطلع و آماده اقدام باشید. مرتبا بر رسانه نظارت کنید و با ذینفعان داخلی و خارجی ارتباط داشته باشید تا از شرایط آگاهی یابید و برای اقدام سریع آماده شوید. بر اساس پیشنهادات سازمان سلامت عمومی، برنامه بحران مقدماتی تهیه کنید که در صورت شیوع بیماری به سازمان، آماده باشید.


بر ایمنی کارمندان تاکید کنید. ایمنی کارمندان را در اولویت قرار دهید. برقراری تماس های کاری از راه دور را در نظر بگیرید.


فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکتی را با مشارکت در نهضت های اجتماعی افزایش دهید.


با دروغ پراکنی و اخبار جعلی مبارزه کنید. آنتوان کلندریر، رئیس بخش اعتبار در شمال آسیا، در شرکت ادلمن به Campain گفت: "ما در دوره ای زندگی می کنیم که اطلاعات زیاد و اخبار جعلی وجود دارد. در چنین زمانی شرکت ها باید خود را منبع اطلاعاتی موثقی قرار دهند که کارمندان می توانند به آن رجوع کنند."


قبل از اینکه چیزی بگویید از حقایق مطلع شوید.


برای انتشار اطلاعات احساس فشار نکنید اشتهای رسانه‌ها برای اطلاعات سیری ناپذیر است. به شکایت خبرنگاران مبنی بر عدم شفافیت در انتشار اطلاعاتی که بعداً از آن ها پشیمان خواهید شد توجه نکنید. بر پاسخ دادن و تصحیح اظهارات نادرست در توییتر و سایر کانالهای اجتماعی تمرکز کنید.


ارتباطات مهم است اما جایگزین آموزش نیست. برای مثال، مشاغل نیز باید در زمینه پیشگیری از ریسک، شامل شستشوی مکرر و کامل دست ها، آموزش هایی را ارائه دهند. این کار همچنین به جلوگیری از آنفولانزا نیز کمک می کند.
 

کلام آخر


کرونا مسئله ای است که هم مربوط به سلامت عمومی و هم مربوط به روابط عمومی می باشد. مشاغل و سازمان ها در طیف وسیعی از صنایع آسیب دیده از پیروی از توصیه های سازمان های بهداشت عمومی مانند مراکز کنترل بیماری، برای ارائه اطلاعات به موقع و دقیق و محافظت از کارمندان خود و تصمیم گیری های تجاری متفکرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری بهره می گیرند.


نویسنده:ویلیام کامکوویچ
مترجم: حنانه باقریان
منبع: www.business2community.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود