درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:13   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41751صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 12:01
4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت:

1. نوع کمپین بازاریابی تأثیرگذار را تعریف کنید
اولین کاری که باید انجام شود تعیین نوع تبلیغات بازاریابی تأثیرگذار است که به بهترین وجه متناسب با برند مورد نظر باشد.

2. اهداف مشخصی را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار ذکر کنید
مدیران برند باید اهدافی که می خواهند به آن دست پیدا کنند مشخص نمایند. اهداف یک استراتژی تبلیغات بازاریابی تأثیرگذار ممکن است متفاوت باشد، اما آنها عموماً قابل اندازه گیری هستند.

3. مخاطب را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار تعریف کنید
قبل از تعیین بهترین نوع تأثیرگذار، برند باید بازارهای هدف ایده آل و مرتبط برای فروش بالقوه را در نظر بگیرد. مدیران برند باید مخاطبان هدف را برای فعالیت بازاریابی تاثیرگذار مشخص نمایند.


4- بهترین تأثیرگذار را استخدام کنید
پس از تصمیم گیری در مورد نوع کمپین، تعیین اهداف و معیارها و تعریف مخاطب، مرحله بعدی انتخاب تأثیرگذار مناسب با آن کمپین است. بهترین تأثیرگذار برای هدفگذاری شامل افرادی است که در حال حاضر فعال و دارای روابط و کانال های مناسب هستند. بهترین تأثیرگذار کسانی می باشند که برای ایجاد تعامل پایدار دارای مهارت هستند، بویژه افرادی که توانایی و مهارت ایجاد تعامل را دارند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد