درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 16:13   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41751صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 12:01
4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت:

1. نوع کمپین بازاریابی تأثیرگذار را تعریف کنید
اولین کاری که باید انجام شود تعیین نوع تبلیغات بازاریابی تأثیرگذار است که به بهترین وجه متناسب با برند مورد نظر باشد.

2. اهداف مشخصی را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار ذکر کنید
مدیران برند باید اهدافی که می خواهند به آن دست پیدا کنند مشخص نمایند. اهداف یک استراتژی تبلیغات بازاریابی تأثیرگذار ممکن است متفاوت باشد، اما آنها عموماً قابل اندازه گیری هستند.

3. مخاطب را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار تعریف کنید
قبل از تعیین بهترین نوع تأثیرگذار، برند باید بازارهای هدف ایده آل و مرتبط برای فروش بالقوه را در نظر بگیرد. مدیران برند باید مخاطبان هدف را برای فعالیت بازاریابی تاثیرگذار مشخص نمایند.


4- بهترین تأثیرگذار را استخدام کنید
پس از تصمیم گیری در مورد نوع کمپین، تعیین اهداف و معیارها و تعریف مخاطب، مرحله بعدی انتخاب تأثیرگذار مناسب با آن کمپین است. بهترین تأثیرگذار برای هدفگذاری شامل افرادی است که در حال حاضر فعال و دارای روابط و کانال های مناسب هستند. بهترین تأثیرگذار کسانی می باشند که برای ایجاد تعامل پایدار دارای مهارت هستند، بویژه افرادی که توانایی و مهارت ایجاد تعامل را دارند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


  برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی