درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41750صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 10:00
تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟
یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.
  

 

مطالعه موردی چیست؟

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.

در اصل، یک مطالعه موردی، خلاصه داستان مشکلی است که مشتریان با آن روبرو شده اند و اینکه چگونه یک شرکت توانست آن مشکل را برطرف کند. با این حال، مطالعات مهمتر آماری را ارائه می دهد که روسای شرکت ها غالباً به دنبال آن هستند، یعنی: برای اجرای راه حل چه چیزی لازم است و بازده سرمایه گذاری چیست؟

توصیف چیست؟
توصیف، توصیه هایی از خریداران راضی هستند که ارزش یک محصول یا خدمت را تأیید می کنند.

شهادتها و توصیف ها به اشکال مختلفی از جمله نقل قول هایی که مستقیماً در یک سایت قرار می گیرند، از طریق پست های رسانه های اجتماعی و در سایت های شخص ثالث مانند Yelp، یافت می شوند. نمونه ای جالب از اینکه چگونه بررسی مشتری روی تصمیمات مصرف کننده برای خرید کالا تأثیر می گذارد.

توصیف ها، صرف نظر از شکل، بخش مهمی از روابط عمومی و استراتژی بازاریابی است. آنها نیز اغلب بخشی از فرایند تصمیم گیری برای افرادی هستند که می خواهند یک محصول یا خدمت را از یک شرکت خریداری کنند.
 

بنابراین، تفاوت چیست؟
اگرچه مطالعات موردی و توصیفات مشتری اغلب به عنوان آخرین اطلاعاتی که مصرف کننده بالقوه برای خرید یک محصول یا خدمات به آن نیاز دارد عمل می کند، تفاوت در سطح جزئیات و منشاء اطلاعات است.
 

توصیفات مشتری همان سطح اطلاعات را ارائه نمی دهد زیرا آنها اغلب به طور خلاصه در مورد آنچه که این محصول برای آنها انجام داده و چگونگی بهبود عملکرد آنها نیز اظهار نظر می کنند.

یک تفاوت اساسی در این است که مطالعات موردی از لحاظ هزینه های اجرای یک محصول و همچنین آنچه که این کار خوب می تواند از نظر بازده سرمایه گذاری انجام دهد، دارای جزئیات بیشتری هستند. توصیف مشتری بسیار دقیق تر است زیرا بیشتر به این موضوع اهمیت می دهد که چگونه برای مشتری تفاوت ایجاد کرده و چگونه می تواند برای دیگران سودمند باشد.

توسط: Donna St. Jean Conti 

| فوریه 2020 |
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد