درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41742صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 14 تیر 1400 - 08:08
4 راه روابط عمومی تجارت
مهم نیست که سازمان تان چه اندازه باشد، می خواهید مطمئن شوید که نام برند خود را به مشتریان بالقوه خود عرضه می کنید. این گونه است که می تواند یک برند رشد کند: با ارائه خود در مقابل افرادی که ممکن است مایل به استفاده از خدمات و خرید محصولات شما باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهم نیست که سازمان تان چه اندازه باشد، می خواهید مطمئن شوید که نام برند خود را به مشتریان بالقوه خود عرضه می کنید. این گونه است که می تواند یک برند رشد کند: با ارائه خود در مقابل افرادی که ممکن است مایل به استفاده از خدمات و خرید محصولات شما باشند. اگر در این موقعیت قرار دارید، می خواهید مطمئن شوید که از هر فرصتی برای ارتقاء کسب و کار خود استفاده می کنید.

چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ روش های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از روابط عمومی این کار را انجام دهید. اینها فقط برخی از گزینه هایی است که می تواند در دسترس شما باشد:


شناخت نام


شناخت نام یکی از مهمترین ابزاری است که می توانید به عنوان بخشی از استراتژی روابط عمومی خود داشته باشید. هنگامی که افراد نام شما را به شکلی مثبت تشخیص دهند، احتمالاً آنها به کسب و کار و محصولات شما اعتماد خواهند کرد. بنابراین، کاری که می توانید انجام دهید شامل ایجاد پروفایل های تجاری آنلاین در کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر یا اینستاگرام است. همچنین می توانید در مورد داشتن لیست در هر دایرکتوری تجاری محلی، ملی یا بین المللی فکر کنید. به این دلیل است که وقتی مردم نام شما را بشناسند، محصول شما را می شناسند.


وزوز کردن


با همکاری متخصصان #روابط‌عمومی می توانید در مورد خدمات یا محصولات خود شروع به وزوز کنید. برای مثال، اهدای جوایز و هدایا، اوضاع را بهتر خواهد کرد، بنابراین به هر تعداد ممکن جایزه بدهید.


جذب سرمایه گذاران


استفاده از روابط عمومی برای بازاریابی مشاغل می تواند سرمایه گذاران را به سمت برند شما جذب کند. این می تواند برای شما فایده ای داشته باشد به خصوص اگر تازه کار را شروع کرده باشید. یک استراتژی روابط عمومی به خوبی برنامه ریزی شده می تواند پوشش مطبوعاتی خوبی ایجاد کند، به این معنی که هنگام گفتگو با سرمایه گذاران بالقوه می توانید موقعیت مذاکره بهتری داشته باشید. همچنین می تواند به این معنا باشد که نام تجاری شما تثبیت شده تر به نظر می رسد، این نیز می تواند به شما در گرفتن بودجه و تضمین همکاری کمک کند.

 


بالا بردن آگاهی و بدست آوردن مشتریان جدید
یک برنامه روابط عمومی پیوسته به ایجاد آگاهی در مورد برند شما کمک می کند. این یک مکمل برای تبلیغات یا کار بازاریابی مستقیم است.

استفاده از روابط عمومی برای بازاریابی مشاغل همچنین به شما در جذب مشتری جدید کمک خواهد کرد. هنگامی که خدمات یا محصولاتتان شروع به دریافت پوشش مطبوعاتی کردند، برند شما در بین مشتریان اعتبار پیدا خواهد کرد.

 

توسط: استیو کانوی

| 14 فوریه 2020 |
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد