درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 17:27   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41725صفحه نخست » پنجشنبه، 24 بهمن 1398 - 22:29
لینکدین
لینکدین یا لینکداین (به انگلیسی: LinkedIn) یک سرویس شبکهٔ اجتماعیِ تجاری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| لینکدین یا لینکداین (به انگلیسی: LinkedIn) یک سرویس شبکهٔ اجتماعیِ تجاری است.

تاریخچه
لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاری‌ست. نسخهٔ اولیهٔ این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته شد و در ماه مهٔ سال ۲۰۰۳ به‌صورت رسمی افتتاح گردید. مدیرعامل کنونیِ لینکدین داندولف می‌باشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بوده‌است. لینکدین توسط رید هافمن، که از اعضای سابق پی پال و وبگاه سوشیال دات نت بوده، بنیان‌گذاری شد. رید هافمن، پیشتر مدیرعامل لینکدین بوده، ولی هم‌اکنون عضو هیئت مدیرهٔ لینکدین است. لینکدین در سرتاسر دنیا بیش از ۲۰ دفتر فعال دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است.

لینکدین در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در مهٔ ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. تعداد بازدیدکنندگان این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکهٔ اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید.

در سال ۲۰۱۸ میزان اشتراک گذاری محتوای ویدئویی در شبکه اجتماعی LinkedIn به سرعت افزایش یافته‌است. کاربران با استفاده از این روش ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود جذب کرده‌اند.

در ژوئن سال ۲۰۱۹، لینکدین ۶۳۰ میلیون عضو ثبت نام شده از ۲۰۰ کشور جهان داشت.

 

زبان‌های انتشار لینکدین
این وبگاه به بیش از ۲۰ زبان زندهٔ دنیا در دسترس کاربران است؛ از جمله: انگلیسی، فرانسوی، کره‌ای، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، هلندی، سوئدی، دانمارکی، رومانیایی، ترکی استانبولی، ژاپنی، چک، لهستانی، آلمانی، اندونزیایی، مالایی و تاگالوگ. در دوم ژوئیهٔ ۲۰۱۳، وبگاه کوانت کست گزارش داد که بازدید از لینکدین به‌صورت ماهانه به ۶۵٫۶ میلیون نفر و در سرتاسر دنیا به ۱۷۸٫۴ میلیون نفر رسید.


مالکیت لینکدین
مایکروسافت در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۶ اعلام کرد در ازای ۲۶٫۲ میلیارد دلار مالک لینکدین خواهد شد و انتظار می‌رود این معامله تا پایان سال ۲۰۱۶ انجام شود.

 

منبع: ویکیپدیا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
Fathollah فتح الله
| 1401/11/13 - 15:18 |     0     0     |
خاموش کردن تقویم رویداد برای عمومی Linkedln هم صرف نظر


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  روزنامه‌ای جدید که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  دلایل ایجاد اینفلوئنسری به عنوان یک رشته دانشگاهی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  هنر درست اندیشیدن


  خبرنگار همراه و همکار روابط‌عمومی است


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات