درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:05   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41712صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 - 08:23
صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی
ظهور بسترهای رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر صنعت روابط عمومی گذاشت. به همین ترتیب، متخصصان روابط عمومی باید خود را به بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی مجهز و مسلح کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی یک حرفه همه جانبه است. به غیر از مدرک دانشگاهی، صنعت روابط عمومی نیاز به حرفه ای هایی دارد تا بتوانند با مهارت های مختلف و متغییر با زمان، خود را مسلح کنند.

 

با تشکر از تغییرات و پیشرفت های چشمگیر صنعت در سالهای اخیر، حرفه ای های روابط‌عمومی و روزنامه نگاران اکنون می توانند به وسایل مدرن و بسترهای جدید رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنند تا از امکانات مختلف آن استفاده کنند.


در زیر مهارت های لازم برای متخصصان روابط عمومی وجود دارد:


ارتباطات


یک متخصص حرفه ای روابط عمومی باید با تمام وسایل ارتباطی آشنا باشد. دانستن مفاهیم اساسی ارتباطات شما را قادر می سازد تا راه ها و روش های تاثیرگذاری مانند پست های وبلاگ و متون خبری را به نمایندگی از مشتریان خود بیاموزید و بنویسید.


رسانه های اجتماعی


ظهور بسترهای رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر صنعت روابط عمومی گذاشت. به همین ترتیب، متخصصان روابط عمومی باید خود را به بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی مجهز و مسلح کنند.

 

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همچنین به متخصصان روابط عمومی کمک می کنند تا بازخورد مشتری را دریافت و نسبت به کیفیت محصولات و خدمات خود پاسخگو باشد. علاوه بر این، رسانه های اجتماعی می توانند در شناسایی تهدیدات بد کمک کنند و مانع آسیب به اعتبار مشتری شوند.

 

هر پلتفرم یک استراتژی منحصر به فرد برای دستیابی به مشتریان خود ارائه می دهد. از این رو درک بهترین مهارت های قابل استفاده برای هر یک از آنها ضروری است.

مدیریت زمان


اولا زمان برای کارشناسان روابط عمومی بسیار ارزشمند است. با رعایت نکات مدیریت زمان از تأخیر جلوگیری کنید. ثانیا همیشه ابتدا روی کارهای فوری و مهم و اولویت دار تمرکز کنید. در آخر، زمان خود را با استفاده از یک ابزار ردیابی قابل اعتماد پیگیری کنید.


پژوهش


فقط در صورت داشتن اطلاعات دقیق می توانید برنامه ریزی معنادار و هدفمندی داشته باشید. این بدان معنی است که شما همیشه باید عمیق تر حفاری کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع پیدا کنید.

 

مهارتهای تحقیق خود را از طریق شرکت در دوره های آموزشی تقویت کنید.


خلاقیت


روابط عمومی حرفه ای، فرصت های بسیاری را که نیاز به خلاقیت دارد به شما ارائه می دهد. به غیر از مهارت نوشتن، احتمالاً برای ارائه و تقویت خدمات خود باید به ایده ها و راهکارهای جدیدی دست پیدا کنید.

 

بنابراین چگونه می توانید خلاقیت خود را افزایش دهید؟ برای دیدار با افراد جدید، خواندن کتاب های بیشتر و آموختن از متخصصان موفق روابط عمومی کنجکاو باشید. همچنین، مراقب باشید و به همه نکات مثبت پیرامون خود توجه کنید. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و نظرات و نگرانی های آنها را درک کنید.

همانطور که مشاهده می کنید، هر یک از مهارتهای فوق ضروری است و بنابراین، برای بهبود و عملکرد بهتر باید همه آنها را ترکیب کنید.

 

توسط: برت کلوزون

ترجمه: حنانه باقریان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود