درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 فروردین 1402 - 18:01   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

ایراد امنیتی در ویرایش تصاویر گوشی‌های پیکسل گوگل

  ایراد امنیتی در ویرایش تصاویر گوشی‌های پیکسل گوگل


ادامه ادامه مطلب دو

تاثیر ربات‌ها بر بهبود سلامت روانی به ظاهرشان بستگی دارد

  تاثیر ربات‌ها بر بهبود سلامت روانی به ظاهرشان بستگی دارد


ادامه ادامه مطلب سه

انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار

  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز و پیش‌بینی بازار روابط‌عمومی تا سال 2031
  انتصاب مدیرعامل جدید ادلمن در بریتانیا
  رسانه در شتاب، دولت در رکاب و مردم حیران از قطار پیشرفت ...
  ۸۰ درصد مشاغل تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت. این مشاغل کدامند؟
  15 ترفند برای حداکثر بهره‌وری از پیام‌رسان واتس‌اپ
  روابط‌عمومی و تجربه خبرنویسی
  نقش ارتباط الکترونیک با مشتری در توسعه فروش
  چگونه «انقلاب» هوش مصنوعی امنیت شغلی روزنامه‌نگاران را متزلزل می‌کند؟
  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21
  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41710صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 15:20
تغییر چشم انداز روابط عمومی 2020: ارتباطات سلامتی
ما باید بیشتر از گذشته با کانالهای پیام دهی و ارتباطی خود استراتژیک تر عمل کنیم، زیرا محیط هایی که با بیماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار می کنیم به طور روزافزون اشباع تر می شوند.
  

 

چالش های سلامتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درست در سال جاری، ما شاهد اجرای برنامه های آزمایشی و ابتکارات جدید با ارائه راه حل های درمانی مقرون به صرفه تر و در دسترس تر توسط غول های فناوری مانند آمازون و فیسبوک بودیم و این اطمینان حاصل شد که بیماران در سال 2020 گزینه های درمانی بیشتری نسبت به گذشته دارند. این به معنای ارتباط برقرار کردن است، ما باید بیشتر از گذشته با کانالهای پیام دهی و ارتباطی خود استراتژیک تر عمل کنیم، زیرا محیط هایی که با بیماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار می کنیم به طور روزافزون اشباع تر می شوند.

افزایش مصرف گرایی
با افزایش ابزارهای دیجیتالی، بیماران در حال انتخاب پزشکی هستند و انتظار دارند سطح خدمات، موازی سایر صنایع در زندگی روزمره آنها باشد. بیماران می خواهند دسترسی سریع به خدمات و منابع مراقبت های بهداشتی را درست همانطور که آمازون وعده تحویل 2 روزه را داد، بدهد. حتی بیشتر، آنها توجه بیشتری به بررسی ها و نظرسنجی های آنلاین می کنند و تصمیماتی مشابه با نحوه برنامه ریزی سفر یا انتخاب رستوران در Yelp می گیرند.

تأثیرگذاری بر بهداشت و درمان
استفاده از افراد مشهور یا تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی مفهوم جدیدی برای صنعت روابط عمومی نیست، اما ارتباطات مراقبت های سلامتی در انطباق با آن کند رشد کرده است.

 

انتظار دارید که در سال 2020 تأثیرگذارانی که به عنوان بیمار معرفی می شوند، افزایش قابل توجهی داشته باشند، داستان های آنها را به اشتراک بگذارند، محصولات بدون نسخه و یا آگاهی از وضعیت بیماری را افزایش دهند.

 

این تأثیر گذاران اعتبار شخص ثالث جدیدی را برای مراقبت های سلامتی به ارمغان می آورند که نحوه دسترسی افراد به مراقبت های سلامتی را تغییر می دهد یا حمایت/ درمان را در نظر می گیرد.

توسط: لورا گیتار

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار


  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21


  نقش ارتباط الکترونیک با مشتری در توسعه فروش


  تاثیر ربات‌ها بر بهبود سلامت روانی به ظاهرشان بستگی دارد


  دولت فرانسه طرحی را برای نظارت و ساماندهی اینفلوئنسرها به پارلمان ارائه کرد


  ایراد امنیتی در ویرایش تصاویر گوشی‌های پیکسل گوگل


  راهکارهایی برای گزارشگری دیداری مبتنی بر مستندات و اخلاق حرفه‌ای


  روابط‌عمومی و تجربه خبرنویسی


  15 ترفند برای حداکثر بهره‌وری از پیام‌رسان واتس‌اپ


  ۸۰ درصد مشاغل تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت. این مشاغل کدامند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»